إمكانات الذكاء الاصطناعي في إعداد المعلمين: التحديات والفرص للتنمية المستدامة في ضوء رؤية 2030 Artificial Intelligence Potential in Preparing Teachers: Challenges and Opportunities for Sustainable Development in the Light of 2030 Vision
قورة, ., المنسي, . (2023). إمكانات الذكاء الاصطناعي في إعداد المعلمين: التحديات والفرص للتنمية المستدامة في ضوء رؤية 2030 Artificial Intelligence Potential in Preparing Teachers: Challenges and Opportunities for Sustainable Development in the Light of 2030 Vision. EKB Journal Management System, 11(33.1), 232-265. doi: 10.21608/foej.2022.180281.1168
أ.د علي عبدالسميع قورة; هبه المنسي. "إمكانات الذكاء الاصطناعي في إعداد المعلمين: التحديات والفرص للتنمية المستدامة في ضوء رؤية 2030 Artificial Intelligence Potential in Preparing Teachers: Challenges and Opportunities for Sustainable Development in the Light of 2030 Vision". EKB Journal Management System, 11, 33.1, 2023, 232-265. doi: 10.21608/foej.2022.180281.1168
قورة, ., المنسي, . (2023). 'إمكانات الذكاء الاصطناعي في إعداد المعلمين: التحديات والفرص للتنمية المستدامة في ضوء رؤية 2030 Artificial Intelligence Potential in Preparing Teachers: Challenges and Opportunities for Sustainable Development in the Light of 2030 Vision', EKB Journal Management System, 11(33.1), pp. 232-265. doi: 10.21608/foej.2022.180281.1168
قورة, ., المنسي, . إمكانات الذكاء الاصطناعي في إعداد المعلمين: التحديات والفرص للتنمية المستدامة في ضوء رؤية 2030 Artificial Intelligence Potential in Preparing Teachers: Challenges and Opportunities for Sustainable Development in the Light of 2030 Vision. EKB Journal Management System, 2023; 11(33.1): 232-265. doi: 10.21608/foej.2022.180281.1168