سلوك التخريب وعلاقته بتقبل الذات والشعور بالسعادة لدى التلاميذ ضعاف السمع بمدارس الدمج (Vandalism behavior and its relationship to self-acceptance and a Feeling of happiness among students with hearing impairment in schools of integration)
شقير, ., سامى المدنى, . (2022). سلوك التخريب وعلاقته بتقبل الذات والشعور بالسعادة لدى التلاميذ ضعاف السمع بمدارس الدمج (Vandalism behavior and its relationship to self-acceptance and a Feeling of happiness among students with hearing impairment in schools of integration). EKB Journal Management System, 1(1), 221-271. doi: 10.21608/jasps.2023.193022.1010
زينب شقير; ايمان سامى المدنى. "سلوك التخريب وعلاقته بتقبل الذات والشعور بالسعادة لدى التلاميذ ضعاف السمع بمدارس الدمج (Vandalism behavior and its relationship to self-acceptance and a Feeling of happiness among students with hearing impairment in schools of integration)". EKB Journal Management System, 1, 1, 2022, 221-271. doi: 10.21608/jasps.2023.193022.1010
شقير, ., سامى المدنى, . (2022). 'سلوك التخريب وعلاقته بتقبل الذات والشعور بالسعادة لدى التلاميذ ضعاف السمع بمدارس الدمج (Vandalism behavior and its relationship to self-acceptance and a Feeling of happiness among students with hearing impairment in schools of integration)', EKB Journal Management System, 1(1), pp. 221-271. doi: 10.21608/jasps.2023.193022.1010
شقير, ., سامى المدنى, . سلوك التخريب وعلاقته بتقبل الذات والشعور بالسعادة لدى التلاميذ ضعاف السمع بمدارس الدمج (Vandalism behavior and its relationship to self-acceptance and a Feeling of happiness among students with hearing impairment in schools of integration). EKB Journal Management System, 2022; 1(1): 221-271. doi: 10.21608/jasps.2023.193022.1010