فاعلية استخدام منهج الخبرة المتكاملة فى تنمية مفهوم التصنيف لدي طفل الروضة The effectiveness of using the integrated experience approach in developing the concept of classification among kindergarten children
القداح, ., احمد, ., منصور, . (2022). فاعلية استخدام منهج الخبرة المتكاملة فى تنمية مفهوم التصنيف لدي طفل الروضة The effectiveness of using the integrated experience approach in developing the concept of classification among kindergarten children. EKB Journal Management System, 8(3), 346-378. doi: 10.21608/maml.2022.292743
امل محمد احمد القداح; سمية عبد الحميد احمد; نبيلة نبيل منصور. "فاعلية استخدام منهج الخبرة المتكاملة فى تنمية مفهوم التصنيف لدي طفل الروضة The effectiveness of using the integrated experience approach in developing the concept of classification among kindergarten children". EKB Journal Management System, 8, 3, 2022, 346-378. doi: 10.21608/maml.2022.292743
القداح, ., احمد, ., منصور, . (2022). 'فاعلية استخدام منهج الخبرة المتكاملة فى تنمية مفهوم التصنيف لدي طفل الروضة The effectiveness of using the integrated experience approach in developing the concept of classification among kindergarten children', EKB Journal Management System, 8(3), pp. 346-378. doi: 10.21608/maml.2022.292743
القداح, ., احمد, ., منصور, . فاعلية استخدام منهج الخبرة المتكاملة فى تنمية مفهوم التصنيف لدي طفل الروضة The effectiveness of using the integrated experience approach in developing the concept of classification among kindergarten children. EKB Journal Management System, 2022; 8(3): 346-378. doi: 10.21608/maml.2022.292743