اثر استخدام اسلوب مقترح في تدريس مادة الکهربائية العملية في مهارة الرسم البياني لدى طلبة الصف الثاني فيزياء کلية التربية الجامعة المستنصرية The effect of using the suggested style in teaching the practical electricity material in the skill of graph drawing for the second stage students-physics of the Education college – Al-Mustansiriyah University
لفتة, . (2013). اثر استخدام اسلوب مقترح في تدريس مادة الکهربائية العملية في مهارة الرسم البياني لدى طلبة الصف الثاني فيزياء کلية التربية الجامعة المستنصرية The effect of using the suggested style in teaching the practical electricity material in the skill of graph drawing for the second stage students-physics of the Education college – Al-Mustansiriyah University. EKB Journal Management System, 41(41), 173-190. doi: 10.21608/saep.2013.31914
ساجدة جبار لفتة. "اثر استخدام اسلوب مقترح في تدريس مادة الکهربائية العملية في مهارة الرسم البياني لدى طلبة الصف الثاني فيزياء کلية التربية الجامعة المستنصرية The effect of using the suggested style in teaching the practical electricity material in the skill of graph drawing for the second stage students-physics of the Education college – Al-Mustansiriyah University". EKB Journal Management System, 41, 41, 2013, 173-190. doi: 10.21608/saep.2013.31914
لفتة, . (2013). 'اثر استخدام اسلوب مقترح في تدريس مادة الکهربائية العملية في مهارة الرسم البياني لدى طلبة الصف الثاني فيزياء کلية التربية الجامعة المستنصرية The effect of using the suggested style in teaching the practical electricity material in the skill of graph drawing for the second stage students-physics of the Education college – Al-Mustansiriyah University', EKB Journal Management System, 41(41), pp. 173-190. doi: 10.21608/saep.2013.31914
لفتة, . اثر استخدام اسلوب مقترح في تدريس مادة الکهربائية العملية في مهارة الرسم البياني لدى طلبة الصف الثاني فيزياء کلية التربية الجامعة المستنصرية The effect of using the suggested style in teaching the practical electricity material in the skill of graph drawing for the second stage students-physics of the Education college – Al-Mustansiriyah University. EKB Journal Management System, 2013; 41(41): 173-190. doi: 10.21608/saep.2013.31914