واقع مشاركة أولياء أمور التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في تصميم البرنامج التربوي الفردي ومعوقاتها من وجهة نظر المعلمين في مدينة مكة المكـرمة The participation's reality of students' parents who have learning difficulties, in designing the individual educational program and its obstacles, based on their teachers' point of view in Makkah Al-Mukarramah city
الــزهــرانــي, . (2023). واقع مشاركة أولياء أمور التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في تصميم البرنامج التربوي الفردي ومعوقاتها من وجهة نظر المعلمين في مدينة مكة المكـرمة The participation's reality of students' parents who have learning difficulties, in designing the individual educational program and its obstacles, based on their teachers' point of view in Makkah Al-Mukarramah city. EKB Journal Management System, 16(58.2), 163-214. doi: 10.21608/sero.2023.326433
جــواهـــر صــالــح الــزهــرانــي. "واقع مشاركة أولياء أمور التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في تصميم البرنامج التربوي الفردي ومعوقاتها من وجهة نظر المعلمين في مدينة مكة المكـرمة The participation's reality of students' parents who have learning difficulties, in designing the individual educational program and its obstacles, based on their teachers' point of view in Makkah Al-Mukarramah city". EKB Journal Management System, 16, 58.2, 2023, 163-214. doi: 10.21608/sero.2023.326433
الــزهــرانــي, . (2023). 'واقع مشاركة أولياء أمور التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في تصميم البرنامج التربوي الفردي ومعوقاتها من وجهة نظر المعلمين في مدينة مكة المكـرمة The participation's reality of students' parents who have learning difficulties, in designing the individual educational program and its obstacles, based on their teachers' point of view in Makkah Al-Mukarramah city', EKB Journal Management System, 16(58.2), pp. 163-214. doi: 10.21608/sero.2023.326433
الــزهــرانــي, . واقع مشاركة أولياء أمور التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في تصميم البرنامج التربوي الفردي ومعوقاتها من وجهة نظر المعلمين في مدينة مكة المكـرمة The participation's reality of students' parents who have learning difficulties, in designing the individual educational program and its obstacles, based on their teachers' point of view in Makkah Al-Mukarramah city. EKB Journal Management System, 2023; 16(58.2): 163-214. doi: 10.21608/sero.2023.326433