مستوى جودة کتاب النحو من منظور منهجية تأليف الکتاب المدرسي، وعلاقته بتحصيل المفاهيم النحوية لدى طلاب الصف الثالث الثانوي. (دراسة ميدانية في المملکة العربية السعودية) Quality Level of Arabic Grammar Textbook from the Perspective of Textbook Authoring Methodology and its Relation with the Acquisition of Grammatical Concepts among Grade 3 Secondary School Studen
التونسي, ., حاجى, . (2018). مستوى جودة کتاب النحو من منظور منهجية تأليف الکتاب المدرسي، وعلاقته بتحصيل المفاهيم النحوية لدى طلاب الصف الثالث الثانوي. (دراسة ميدانية في المملکة العربية السعودية) Quality Level of Arabic Grammar Textbook from the Perspective of Textbook Authoring Methodology and its Relation with the Acquisition of Grammatical Concepts among Grade 3 Secondary School Studen. EKB Journal Management System, 99(99), 21-46. doi: 10.21608/saep.2018.32792
نبيلة طاهر علي التونسي; خديجة محمد عمر حاجى. "مستوى جودة کتاب النحو من منظور منهجية تأليف الکتاب المدرسي، وعلاقته بتحصيل المفاهيم النحوية لدى طلاب الصف الثالث الثانوي. (دراسة ميدانية في المملکة العربية السعودية) Quality Level of Arabic Grammar Textbook from the Perspective of Textbook Authoring Methodology and its Relation with the Acquisition of Grammatical Concepts among Grade 3 Secondary School Studen". EKB Journal Management System, 99, 99, 2018, 21-46. doi: 10.21608/saep.2018.32792
التونسي, ., حاجى, . (2018). 'مستوى جودة کتاب النحو من منظور منهجية تأليف الکتاب المدرسي، وعلاقته بتحصيل المفاهيم النحوية لدى طلاب الصف الثالث الثانوي. (دراسة ميدانية في المملکة العربية السعودية) Quality Level of Arabic Grammar Textbook from the Perspective of Textbook Authoring Methodology and its Relation with the Acquisition of Grammatical Concepts among Grade 3 Secondary School Studen', EKB Journal Management System, 99(99), pp. 21-46. doi: 10.21608/saep.2018.32792
التونسي, ., حاجى, . مستوى جودة کتاب النحو من منظور منهجية تأليف الکتاب المدرسي، وعلاقته بتحصيل المفاهيم النحوية لدى طلاب الصف الثالث الثانوي. (دراسة ميدانية في المملکة العربية السعودية) Quality Level of Arabic Grammar Textbook from the Perspective of Textbook Authoring Methodology and its Relation with the Acquisition of Grammatical Concepts among Grade 3 Secondary School Studen. EKB Journal Management System, 2018; 99(99): 21-46. doi: 10.21608/saep.2018.32792