أثر استراتيجية قائمة على مدخل التفکير التصميمي في تدريس الرياضيات على الکفاءة الذاتية لدى طالبات المرحلة المتوسطة بمدينة مکة المکرمة Effect of Strategy Based on the Entrance of Design Thinking for Teaching of Mathematics on the Self-Efficacy Intermediate School Girls Students in Makkah
رزق, . (2018). أثر استراتيجية قائمة على مدخل التفکير التصميمي في تدريس الرياضيات على الکفاءة الذاتية لدى طالبات المرحلة المتوسطة بمدينة مکة المکرمة Effect of Strategy Based on the Entrance of Design Thinking for Teaching of Mathematics on the Self-Efficacy Intermediate School Girls Students in Makkah. EKB Journal Management System, 100(100), 221-240. doi: 10.21608/saep.2018.32835
حنان عبدالله أحمد رزق. "أثر استراتيجية قائمة على مدخل التفکير التصميمي في تدريس الرياضيات على الکفاءة الذاتية لدى طالبات المرحلة المتوسطة بمدينة مکة المکرمة Effect of Strategy Based on the Entrance of Design Thinking for Teaching of Mathematics on the Self-Efficacy Intermediate School Girls Students in Makkah". EKB Journal Management System, 100, 100, 2018, 221-240. doi: 10.21608/saep.2018.32835
رزق, . (2018). 'أثر استراتيجية قائمة على مدخل التفکير التصميمي في تدريس الرياضيات على الکفاءة الذاتية لدى طالبات المرحلة المتوسطة بمدينة مکة المکرمة Effect of Strategy Based on the Entrance of Design Thinking for Teaching of Mathematics on the Self-Efficacy Intermediate School Girls Students in Makkah', EKB Journal Management System, 100(100), pp. 221-240. doi: 10.21608/saep.2018.32835
رزق, . أثر استراتيجية قائمة على مدخل التفکير التصميمي في تدريس الرياضيات على الکفاءة الذاتية لدى طالبات المرحلة المتوسطة بمدينة مکة المکرمة Effect of Strategy Based on the Entrance of Design Thinking for Teaching of Mathematics on the Self-Efficacy Intermediate School Girls Students in Makkah. EKB Journal Management System, 2018; 100(100): 221-240. doi: 10.21608/saep.2018.32835