فاعلية نمطي الفصول (المقلوبة /الافتراضية) في تنمية مهارات بناء المستودعات الرقمية و مهارات التعلم المنظم ذاتياً لدي طلاب قسم تکنولوجيا التعليم The effectiveness of classrooms patterns (flipped / virtual) in developing the digital repositories constructing and self-regulated learning skills among the instructional technology department students
أبو الدهب, . (2018). فاعلية نمطي الفصول (المقلوبة /الافتراضية) في تنمية مهارات بناء المستودعات الرقمية و مهارات التعلم المنظم ذاتياً لدي طلاب قسم تکنولوجيا التعليم The effectiveness of classrooms patterns (flipped / virtual) in developing the digital repositories constructing and self-regulated learning skills among the instructional technology department students. EKB Journal Management System, 103(103), 275-348. doi: 10.21608/saep.2018.32897
محمود محمد أحمد أبو الدهب. "فاعلية نمطي الفصول (المقلوبة /الافتراضية) في تنمية مهارات بناء المستودعات الرقمية و مهارات التعلم المنظم ذاتياً لدي طلاب قسم تکنولوجيا التعليم The effectiveness of classrooms patterns (flipped / virtual) in developing the digital repositories constructing and self-regulated learning skills among the instructional technology department students". EKB Journal Management System, 103, 103, 2018, 275-348. doi: 10.21608/saep.2018.32897
أبو الدهب, . (2018). 'فاعلية نمطي الفصول (المقلوبة /الافتراضية) في تنمية مهارات بناء المستودعات الرقمية و مهارات التعلم المنظم ذاتياً لدي طلاب قسم تکنولوجيا التعليم The effectiveness of classrooms patterns (flipped / virtual) in developing the digital repositories constructing and self-regulated learning skills among the instructional technology department students', EKB Journal Management System, 103(103), pp. 275-348. doi: 10.21608/saep.2018.32897
أبو الدهب, . فاعلية نمطي الفصول (المقلوبة /الافتراضية) في تنمية مهارات بناء المستودعات الرقمية و مهارات التعلم المنظم ذاتياً لدي طلاب قسم تکنولوجيا التعليم The effectiveness of classrooms patterns (flipped / virtual) in developing the digital repositories constructing and self-regulated learning skills among the instructional technology department students. EKB Journal Management System, 2018; 103(103): 275-348. doi: 10.21608/saep.2018.32897