The Effectiveness of Self and Peer Assessment Using Two Online Platforms (Padlet and Google Classroom) on Enhancing Conversation Skills of Learners of English in Language Centres ( تعتذرهيئة التحريرعن سحب البحث من هذا العدد؛ حيث إنة منشورفى العدد 238 أغسطس ج1 سنة 2021)
(2021). The Effectiveness of Self and Peer Assessment Using Two Online Platforms (Padlet and Google Classroom) on Enhancing Conversation Skills of Learners of English in Language Centres ( تعتذرهيئة التحريرعن سحب البحث من هذا العدد؛ حيث إنة منشورفى العدد 238 أغسطس ج1 سنة 2021). EKB Journal Management System, 21(241), -. doi: 10.21608/mrk.2021.335539
. "The Effectiveness of Self and Peer Assessment Using Two Online Platforms (Padlet and Google Classroom) on Enhancing Conversation Skills of Learners of English in Language Centres ( تعتذرهيئة التحريرعن سحب البحث من هذا العدد؛ حيث إنة منشورفى العدد 238 أغسطس ج1 سنة 2021)". EKB Journal Management System, 21, 241, 2021, -. doi: 10.21608/mrk.2021.335539
(2021). 'The Effectiveness of Self and Peer Assessment Using Two Online Platforms (Padlet and Google Classroom) on Enhancing Conversation Skills of Learners of English in Language Centres ( تعتذرهيئة التحريرعن سحب البحث من هذا العدد؛ حيث إنة منشورفى العدد 238 أغسطس ج1 سنة 2021)', EKB Journal Management System, 21(241), pp. -. doi: 10.21608/mrk.2021.335539
The Effectiveness of Self and Peer Assessment Using Two Online Platforms (Padlet and Google Classroom) on Enhancing Conversation Skills of Learners of English in Language Centres ( تعتذرهيئة التحريرعن سحب البحث من هذا العدد؛ حيث إنة منشورفى العدد 238 أغسطس ج1 سنة 2021). EKB Journal Management System, 2021; 21(241): -. doi: 10.21608/mrk.2021.335539