تحــديــات دمــج طــلاب ذوي الإعــاقــــة في ضوء مفهوم التعليم الشامل في المملكة العـربيـة السعـوديـة: مـراجعـة منهجيـة Challenges of integrating students with disabilities in light of the concept of inclusive education in the Kingdom of Saudi Arabia: A systematic review
يوســف المنتشــري, ., طلــق البقمــي, ., فــــوزي سليمــانـــي, . (2024). تحــديــات دمــج طــلاب ذوي الإعــاقــــة في ضوء مفهوم التعليم الشامل في المملكة العـربيـة السعـوديـة: مـراجعـة منهجيـة Challenges of integrating students with disabilities in light of the concept of inclusive education in the Kingdom of Saudi Arabia: A systematic review. EKB Journal Management System, 17(60.1), 36-59. doi: 10.21608/sero.2024.344064
تماضر يوســف المنتشــري; لطيفة طلــق البقمــي; مني فــــوزي سليمــانـــي. "تحــديــات دمــج طــلاب ذوي الإعــاقــــة في ضوء مفهوم التعليم الشامل في المملكة العـربيـة السعـوديـة: مـراجعـة منهجيـة Challenges of integrating students with disabilities in light of the concept of inclusive education in the Kingdom of Saudi Arabia: A systematic review". EKB Journal Management System, 17, 60.1, 2024, 36-59. doi: 10.21608/sero.2024.344064
يوســف المنتشــري, ., طلــق البقمــي, ., فــــوزي سليمــانـــي, . (2024). 'تحــديــات دمــج طــلاب ذوي الإعــاقــــة في ضوء مفهوم التعليم الشامل في المملكة العـربيـة السعـوديـة: مـراجعـة منهجيـة Challenges of integrating students with disabilities in light of the concept of inclusive education in the Kingdom of Saudi Arabia: A systematic review', EKB Journal Management System, 17(60.1), pp. 36-59. doi: 10.21608/sero.2024.344064
يوســف المنتشــري, ., طلــق البقمــي, ., فــــوزي سليمــانـــي, . تحــديــات دمــج طــلاب ذوي الإعــاقــــة في ضوء مفهوم التعليم الشامل في المملكة العـربيـة السعـوديـة: مـراجعـة منهجيـة Challenges of integrating students with disabilities in light of the concept of inclusive education in the Kingdom of Saudi Arabia: A systematic review. EKB Journal Management System, 2024; 17(60.1): 36-59. doi: 10.21608/sero.2024.344064