Awareness Level of Autistic Teachers about the Extent of Using Assistive Technologies in Teaching Students with an Autism Spectrum Disorder in Saudi Arabia مـدى وعـي معلمـي التـوحـد بإستخـدام التقنيـات المسـاعــدة  في تدريس الطلاب ذو إضطراب طيف التوحد في المملكة العربية السعودية
Althobaiti, S. (2024). Awareness Level of Autistic Teachers about the Extent of Using Assistive Technologies in Teaching Students with an Autism Spectrum Disorder in Saudi Arabia مـدى وعـي معلمـي التـوحـد بإستخـدام التقنيـات المسـاعــدة  في تدريس الطلاب ذو إضطراب طيف التوحد في المملكة العربية السعودية. EKB Journal Management System, 17(60.1), 62-93. doi: 10.21608/sero.2024.344240
Shatha Althobaiti. "Awareness Level of Autistic Teachers about the Extent of Using Assistive Technologies in Teaching Students with an Autism Spectrum Disorder in Saudi Arabia مـدى وعـي معلمـي التـوحـد بإستخـدام التقنيـات المسـاعــدة  في تدريس الطلاب ذو إضطراب طيف التوحد في المملكة العربية السعودية". EKB Journal Management System, 17, 60.1, 2024, 62-93. doi: 10.21608/sero.2024.344240
Althobaiti, S. (2024). 'Awareness Level of Autistic Teachers about the Extent of Using Assistive Technologies in Teaching Students with an Autism Spectrum Disorder in Saudi Arabia مـدى وعـي معلمـي التـوحـد بإستخـدام التقنيـات المسـاعــدة  في تدريس الطلاب ذو إضطراب طيف التوحد في المملكة العربية السعودية', EKB Journal Management System, 17(60.1), pp. 62-93. doi: 10.21608/sero.2024.344240
Althobaiti, S. Awareness Level of Autistic Teachers about the Extent of Using Assistive Technologies in Teaching Students with an Autism Spectrum Disorder in Saudi Arabia مـدى وعـي معلمـي التـوحـد بإستخـدام التقنيـات المسـاعــدة  في تدريس الطلاب ذو إضطراب طيف التوحد في المملكة العربية السعودية. EKB Journal Management System, 2024; 17(60.1): 62-93. doi: 10.21608/sero.2024.344240