مدى استخدام الذكاء الاصطناعي في تدريس العلوم وعلاقته بزيادة دافعية الطلاب نحو التعلم في المدارس الحكومية في محافظة نابلس The Extent of the Use of Artificial Intelligence in Teaching Science and its Relationship to Increasing Students’ Motivation towards Learning in Public Schools in Nablus Governorate
علاونه, ., الشمالي, . (2024). مدى استخدام الذكاء الاصطناعي في تدريس العلوم وعلاقته بزيادة دافعية الطلاب نحو التعلم في المدارس الحكومية في محافظة نابلس The Extent of the Use of Artificial Intelligence in Teaching Science and its Relationship to Increasing Students’ Motivation towards Learning in Public Schools in Nablus Governorate. EKB Journal Management System, 12(2), 177-190. doi: 10.18576//ijlms.2024.271874.1040
يوسف جابر علاونه; محمود الشمالي. "مدى استخدام الذكاء الاصطناعي في تدريس العلوم وعلاقته بزيادة دافعية الطلاب نحو التعلم في المدارس الحكومية في محافظة نابلس The Extent of the Use of Artificial Intelligence in Teaching Science and its Relationship to Increasing Students’ Motivation towards Learning in Public Schools in Nablus Governorate". EKB Journal Management System, 12, 2, 2024, 177-190. doi: 10.18576//ijlms.2024.271874.1040
علاونه, ., الشمالي, . (2024). 'مدى استخدام الذكاء الاصطناعي في تدريس العلوم وعلاقته بزيادة دافعية الطلاب نحو التعلم في المدارس الحكومية في محافظة نابلس The Extent of the Use of Artificial Intelligence in Teaching Science and its Relationship to Increasing Students’ Motivation towards Learning in Public Schools in Nablus Governorate', EKB Journal Management System, 12(2), pp. 177-190. doi: 10.18576//ijlms.2024.271874.1040
علاونه, ., الشمالي, . مدى استخدام الذكاء الاصطناعي في تدريس العلوم وعلاقته بزيادة دافعية الطلاب نحو التعلم في المدارس الحكومية في محافظة نابلس The Extent of the Use of Artificial Intelligence in Teaching Science and its Relationship to Increasing Students’ Motivation towards Learning in Public Schools in Nablus Governorate. EKB Journal Management System, 2024; 12(2): 177-190. doi: 10.18576//ijlms.2024.271874.1040