تصور مقترح لاستخدام مهارة الاستبدال (Substitute) لاستراتيجية SCAMPER للتغلب على بعض صعوبات إبتكار مصاحبة للأناشيد المدرسية A Proposed Conception for Using the Substitute Skill of the SCAMPER Strategy to Overcome Some of the Difficulties of Creating Accompaniment for School Songs
حامد, ., أحمد محمد عطيه, ., فايز لبيب ميخائيل, ., السيد الأحمدي عماره, . (2024). تصور مقترح لاستخدام مهارة الاستبدال (Substitute) لاستراتيجية SCAMPER للتغلب على بعض صعوبات إبتكار مصاحبة للأناشيد المدرسية A Proposed Conception for Using the Substitute Skill of the SCAMPER Strategy to Overcome Some of the Difficulties of Creating Accompaniment for School Songs. EKB Journal Management System, 19(19), 1-31. doi: 10.21608/sjsep.2024.277632.1046
أحمد محمد حامد; ايمن أحمد محمد عطيه; كرستين فايز لبيب ميخائيل; مروه السيد الأحمدي عماره. "تصور مقترح لاستخدام مهارة الاستبدال (Substitute) لاستراتيجية SCAMPER للتغلب على بعض صعوبات إبتكار مصاحبة للأناشيد المدرسية A Proposed Conception for Using the Substitute Skill of the SCAMPER Strategy to Overcome Some of the Difficulties of Creating Accompaniment for School Songs". EKB Journal Management System, 19, 19, 2024, 1-31. doi: 10.21608/sjsep.2024.277632.1046
حامد, ., أحمد محمد عطيه, ., فايز لبيب ميخائيل, ., السيد الأحمدي عماره, . (2024). 'تصور مقترح لاستخدام مهارة الاستبدال (Substitute) لاستراتيجية SCAMPER للتغلب على بعض صعوبات إبتكار مصاحبة للأناشيد المدرسية A Proposed Conception for Using the Substitute Skill of the SCAMPER Strategy to Overcome Some of the Difficulties of Creating Accompaniment for School Songs', EKB Journal Management System, 19(19), pp. 1-31. doi: 10.21608/sjsep.2024.277632.1046
حامد, ., أحمد محمد عطيه, ., فايز لبيب ميخائيل, ., السيد الأحمدي عماره, . تصور مقترح لاستخدام مهارة الاستبدال (Substitute) لاستراتيجية SCAMPER للتغلب على بعض صعوبات إبتكار مصاحبة للأناشيد المدرسية A Proposed Conception for Using the Substitute Skill of the SCAMPER Strategy to Overcome Some of the Difficulties of Creating Accompaniment for School Songs. EKB Journal Management System, 2024; 19(19): 1-31. doi: 10.21608/sjsep.2024.277632.1046