أثر تفعيل الذكاء الاصطناعي التسويقي في دعم التكلفة والتمايز كأحد اليات الميزة التنافسية المستدامة The impact of activating marketing artificial intelligence in supporting cost and differentiation as one of the mechanisms for sustainable competitive
طه عبد الوهاب حسن, . (2024). أثر تفعيل الذكاء الاصطناعي التسويقي في دعم التكلفة والتمايز كأحد اليات الميزة التنافسية المستدامة The impact of activating marketing artificial intelligence in supporting cost and differentiation as one of the mechanisms for sustainable competitive. EKB Journal Management System, 4(8), 2681-2725. doi: 10.21608/hiss.2024.280273.1325
د.انتصار طه عبد الوهاب حسن. "أثر تفعيل الذكاء الاصطناعي التسويقي في دعم التكلفة والتمايز كأحد اليات الميزة التنافسية المستدامة The impact of activating marketing artificial intelligence in supporting cost and differentiation as one of the mechanisms for sustainable competitive". EKB Journal Management System, 4, 8, 2024, 2681-2725. doi: 10.21608/hiss.2024.280273.1325
طه عبد الوهاب حسن, . (2024). 'أثر تفعيل الذكاء الاصطناعي التسويقي في دعم التكلفة والتمايز كأحد اليات الميزة التنافسية المستدامة The impact of activating marketing artificial intelligence in supporting cost and differentiation as one of the mechanisms for sustainable competitive', EKB Journal Management System, 4(8), pp. 2681-2725. doi: 10.21608/hiss.2024.280273.1325
طه عبد الوهاب حسن, . أثر تفعيل الذكاء الاصطناعي التسويقي في دعم التكلفة والتمايز كأحد اليات الميزة التنافسية المستدامة The impact of activating marketing artificial intelligence in supporting cost and differentiation as one of the mechanisms for sustainable competitive. EKB Journal Management System, 2024; 4(8): 2681-2725. doi: 10.21608/hiss.2024.280273.1325