توظيف التعلم المتنقل مع استراتيجية المهام المتقطعة التشاركية فى تدريج النماذج ومدى تأثيره على أبعاد العبء المعرفى لدى الطلاب Employing mobile learning with Participatory intermittent tasks in grading basic Patterns and the extent of its impact on the dimensions of students’ cognitive load
علي عباس القربي, . (2024). توظيف التعلم المتنقل مع استراتيجية المهام المتقطعة التشاركية فى تدريج النماذج ومدى تأثيره على أبعاد العبء المعرفى لدى الطلاب Employing mobile learning with Participatory intermittent tasks in grading basic Patterns and the extent of its impact on the dimensions of students’ cognitive load. EKB Journal Management System, 19(19), 1293-1322. doi: 10.21608/sjsep.2024.298710.1104
منى علي عباس القربي. "توظيف التعلم المتنقل مع استراتيجية المهام المتقطعة التشاركية فى تدريج النماذج ومدى تأثيره على أبعاد العبء المعرفى لدى الطلاب Employing mobile learning with Participatory intermittent tasks in grading basic Patterns and the extent of its impact on the dimensions of students’ cognitive load". EKB Journal Management System, 19, 19, 2024, 1293-1322. doi: 10.21608/sjsep.2024.298710.1104
علي عباس القربي, . (2024). 'توظيف التعلم المتنقل مع استراتيجية المهام المتقطعة التشاركية فى تدريج النماذج ومدى تأثيره على أبعاد العبء المعرفى لدى الطلاب Employing mobile learning with Participatory intermittent tasks in grading basic Patterns and the extent of its impact on the dimensions of students’ cognitive load', EKB Journal Management System, 19(19), pp. 1293-1322. doi: 10.21608/sjsep.2024.298710.1104
علي عباس القربي, . توظيف التعلم المتنقل مع استراتيجية المهام المتقطعة التشاركية فى تدريج النماذج ومدى تأثيره على أبعاد العبء المعرفى لدى الطلاب Employing mobile learning with Participatory intermittent tasks in grading basic Patterns and the extent of its impact on the dimensions of students’ cognitive load. EKB Journal Management System, 2024; 19(19): 1293-1322. doi: 10.21608/sjsep.2024.298710.1104