الأركان التعليمية الممتعة لتنمية مهارات استخدام بعض تقنيات كشف الأخبار الزائفة ومستوى التفكير الناقد لدى طلاب كلية التربية النوعية An interesting educational corners strategy to develop the skills of using some fake news detection techniques and the level of critical thinking among students of the College of Specific Education.
رجب عطا علي, . (2024). الأركان التعليمية الممتعة لتنمية مهارات استخدام بعض تقنيات كشف الأخبار الزائفة ومستوى التفكير الناقد لدى طلاب كلية التربية النوعية An interesting educational corners strategy to develop the skills of using some fake news detection techniques and the level of critical thinking among students of the College of Specific Education.. EKB Journal Management System, 20(20), 120-183. doi: 10.21608/sjsep.2024.304774.1121
اشرف رجب عطا علي. "الأركان التعليمية الممتعة لتنمية مهارات استخدام بعض تقنيات كشف الأخبار الزائفة ومستوى التفكير الناقد لدى طلاب كلية التربية النوعية An interesting educational corners strategy to develop the skills of using some fake news detection techniques and the level of critical thinking among students of the College of Specific Education.". EKB Journal Management System, 20, 20, 2024, 120-183. doi: 10.21608/sjsep.2024.304774.1121
رجب عطا علي, . (2024). 'الأركان التعليمية الممتعة لتنمية مهارات استخدام بعض تقنيات كشف الأخبار الزائفة ومستوى التفكير الناقد لدى طلاب كلية التربية النوعية An interesting educational corners strategy to develop the skills of using some fake news detection techniques and the level of critical thinking among students of the College of Specific Education.', EKB Journal Management System, 20(20), pp. 120-183. doi: 10.21608/sjsep.2024.304774.1121
رجب عطا علي, . الأركان التعليمية الممتعة لتنمية مهارات استخدام بعض تقنيات كشف الأخبار الزائفة ومستوى التفكير الناقد لدى طلاب كلية التربية النوعية An interesting educational corners strategy to develop the skills of using some fake news detection techniques and the level of critical thinking among students of the College of Specific Education.. EKB Journal Management System, 2024; 20(20): 120-183. doi: 10.21608/sjsep.2024.304774.1121