أثر تنوع أساليب التفاعل في الفصول الافتراضية المتزامنة على التحصيل الدراسي لدى طالبات جامعة الأميرة نوره بنت عبد الرحمن والاتجاه نحوه. The effect of the diversity of the interaction tools in the simultaneous virtual classes on the academic achievement of the students of Princess Norah Bint Abdulrahman University and the trend towards it "
آل مبارک, . (2018). أثر تنوع أساليب التفاعل في الفصول الافتراضية المتزامنة على التحصيل الدراسي لدى طالبات جامعة الأميرة نوره بنت عبد الرحمن والاتجاه نحوه. The effect of the diversity of the interaction tools in the simultaneous virtual classes on the academic achievement of the students of Princess Norah Bint Abdulrahman University and the trend towards it ". EKB Journal Management System, 37(178 جزء 1), 611-655. doi: 10.21608/jsrep.2018.40138
ريم بنت عبدالرحمن ابراهيم آل مبارک. "أثر تنوع أساليب التفاعل في الفصول الافتراضية المتزامنة على التحصيل الدراسي لدى طالبات جامعة الأميرة نوره بنت عبد الرحمن والاتجاه نحوه. The effect of the diversity of the interaction tools in the simultaneous virtual classes on the academic achievement of the students of Princess Norah Bint Abdulrahman University and the trend towards it "". EKB Journal Management System, 37, 178 جزء 1, 2018, 611-655. doi: 10.21608/jsrep.2018.40138
آل مبارک, . (2018). 'أثر تنوع أساليب التفاعل في الفصول الافتراضية المتزامنة على التحصيل الدراسي لدى طالبات جامعة الأميرة نوره بنت عبد الرحمن والاتجاه نحوه. The effect of the diversity of the interaction tools in the simultaneous virtual classes on the academic achievement of the students of Princess Norah Bint Abdulrahman University and the trend towards it "', EKB Journal Management System, 37(178 جزء 1), pp. 611-655. doi: 10.21608/jsrep.2018.40138
آل مبارک, . أثر تنوع أساليب التفاعل في الفصول الافتراضية المتزامنة على التحصيل الدراسي لدى طالبات جامعة الأميرة نوره بنت عبد الرحمن والاتجاه نحوه. The effect of the diversity of the interaction tools in the simultaneous virtual classes on the academic achievement of the students of Princess Norah Bint Abdulrahman University and the trend towards it ". EKB Journal Management System, 2018; 37(178 جزء 1): 611-655. doi: 10.21608/jsrep.2018.40138