ANALYTICAL STUDY OF MARKETING OF TOMATO OF WHO WHO SALE MARKET IN EL- MANSOURA CITY دراسة تحليلة لتسويق الطماطم فى سوق الجملة بمدينة المنصورة
السيد, . (2011). ANALYTICAL STUDY OF MARKETING OF TOMATO OF WHO WHO SALE MARKET IN EL- MANSOURA CITY دراسة تحليلة لتسويق الطماطم فى سوق الجملة بمدينة المنصورة. EKB Journal Management System, 2(4), 191-209. doi: 10.21608/jaess.2011.45421
هبه الله السيد. "ANALYTICAL STUDY OF MARKETING OF TOMATO OF WHO WHO SALE MARKET IN EL- MANSOURA CITY دراسة تحليلة لتسويق الطماطم فى سوق الجملة بمدينة المنصورة". EKB Journal Management System, 2, 4, 2011, 191-209. doi: 10.21608/jaess.2011.45421
السيد, . (2011). 'ANALYTICAL STUDY OF MARKETING OF TOMATO OF WHO WHO SALE MARKET IN EL- MANSOURA CITY دراسة تحليلة لتسويق الطماطم فى سوق الجملة بمدينة المنصورة', EKB Journal Management System, 2(4), pp. 191-209. doi: 10.21608/jaess.2011.45421
السيد, . ANALYTICAL STUDY OF MARKETING OF TOMATO OF WHO WHO SALE MARKET IN EL- MANSOURA CITY دراسة تحليلة لتسويق الطماطم فى سوق الجملة بمدينة المنصورة. EKB Journal Management System, 2011; 2(4): 191-209. doi: 10.21608/jaess.2011.45421