A STUDY OF KNOWLEDGE LEVELS OF FACULTY OF AGRICULTURE AT MANSOURA AND SOUTH VALLEY UNIVERSITIES STUDENTS IN THE FIELD OF SUSTAINABLE AGRICULTURE PRCTICES AND IT'S COVERING LEVEL BY THE CURRICULUMS دراسة للمستويات المعرفية لطلاب کليتي الزراعة بجامعتي المنصورة وجنوب الوادى في مجال ممارسات الزراعـة المستدامة ومستوى تغطية المقررات الدراسية لها
غزي, . (2011). A STUDY OF KNOWLEDGE LEVELS OF FACULTY OF AGRICULTURE AT MANSOURA AND SOUTH VALLEY UNIVERSITIES STUDENTS IN THE FIELD OF SUSTAINABLE AGRICULTURE PRCTICES AND IT'S COVERING LEVEL BY THE CURRICULUMS دراسة للمستويات المعرفية لطلاب کليتي الزراعة بجامعتي المنصورة وجنوب الوادى في مجال ممارسات الزراعـة المستدامة ومستوى تغطية المقررات الدراسية لها. EKB Journal Management System, 2(11), 1437-1455. doi: 10.21608/jaess.2011.45737
رباب غزي. "A STUDY OF KNOWLEDGE LEVELS OF FACULTY OF AGRICULTURE AT MANSOURA AND SOUTH VALLEY UNIVERSITIES STUDENTS IN THE FIELD OF SUSTAINABLE AGRICULTURE PRCTICES AND IT'S COVERING LEVEL BY THE CURRICULUMS دراسة للمستويات المعرفية لطلاب کليتي الزراعة بجامعتي المنصورة وجنوب الوادى في مجال ممارسات الزراعـة المستدامة ومستوى تغطية المقررات الدراسية لها". EKB Journal Management System, 2, 11, 2011, 1437-1455. doi: 10.21608/jaess.2011.45737
غزي, . (2011). 'A STUDY OF KNOWLEDGE LEVELS OF FACULTY OF AGRICULTURE AT MANSOURA AND SOUTH VALLEY UNIVERSITIES STUDENTS IN THE FIELD OF SUSTAINABLE AGRICULTURE PRCTICES AND IT'S COVERING LEVEL BY THE CURRICULUMS دراسة للمستويات المعرفية لطلاب کليتي الزراعة بجامعتي المنصورة وجنوب الوادى في مجال ممارسات الزراعـة المستدامة ومستوى تغطية المقررات الدراسية لها', EKB Journal Management System, 2(11), pp. 1437-1455. doi: 10.21608/jaess.2011.45737
غزي, . A STUDY OF KNOWLEDGE LEVELS OF FACULTY OF AGRICULTURE AT MANSOURA AND SOUTH VALLEY UNIVERSITIES STUDENTS IN THE FIELD OF SUSTAINABLE AGRICULTURE PRCTICES AND IT'S COVERING LEVEL BY THE CURRICULUMS دراسة للمستويات المعرفية لطلاب کليتي الزراعة بجامعتي المنصورة وجنوب الوادى في مجال ممارسات الزراعـة المستدامة ومستوى تغطية المقررات الدراسية لها. EKB Journal Management System, 2011; 2(11): 1437-1455. doi: 10.21608/jaess.2011.45737