الأنماط القيادية لمديري مدارس التعليم الأساسي بمحافظة ظفار وعلاقتها بدافعية الإنجاز للمعلمين في ضوء نظرية هيرسي وبلانشرد Leadership styles for school principals in Dhofar governorate and its relationship with achievement motivation Among teachers in light of the theory of Hersey and Blanchard
باعمر, . (2019). الأنماط القيادية لمديري مدارس التعليم الأساسي بمحافظة ظفار وعلاقتها بدافعية الإنجاز للمعلمين في ضوء نظرية هيرسي وبلانشرد Leadership styles for school principals in Dhofar governorate and its relationship with achievement motivation Among teachers in light of the theory of Hersey and Blanchard. EKB Journal Management System, 108(108), 150-172. doi: 10.21608/saep.2019.49426
فاطمة بنت سالم بن عقيل عمر برهام باعمر. "الأنماط القيادية لمديري مدارس التعليم الأساسي بمحافظة ظفار وعلاقتها بدافعية الإنجاز للمعلمين في ضوء نظرية هيرسي وبلانشرد Leadership styles for school principals in Dhofar governorate and its relationship with achievement motivation Among teachers in light of the theory of Hersey and Blanchard". EKB Journal Management System, 108, 108, 2019, 150-172. doi: 10.21608/saep.2019.49426
باعمر, . (2019). 'الأنماط القيادية لمديري مدارس التعليم الأساسي بمحافظة ظفار وعلاقتها بدافعية الإنجاز للمعلمين في ضوء نظرية هيرسي وبلانشرد Leadership styles for school principals in Dhofar governorate and its relationship with achievement motivation Among teachers in light of the theory of Hersey and Blanchard', EKB Journal Management System, 108(108), pp. 150-172. doi: 10.21608/saep.2019.49426
باعمر, . الأنماط القيادية لمديري مدارس التعليم الأساسي بمحافظة ظفار وعلاقتها بدافعية الإنجاز للمعلمين في ضوء نظرية هيرسي وبلانشرد Leadership styles for school principals in Dhofar governorate and its relationship with achievement motivation Among teachers in light of the theory of Hersey and Blanchard. EKB Journal Management System, 2019; 108(108): 150-172. doi: 10.21608/saep.2019.49426