فاعلية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في حل المشکلات الهندسية لدى تلاميذ الصف الثاني الإعدادي The Effectiveness of a Program Based on Cognitive Load Theory in Geometrical Problems Solving Among a Sample of Second Preparatory Grade Students
الشامي, . (2017). فاعلية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في حل المشکلات الهندسية لدى تلاميذ الصف الثاني الإعدادي The Effectiveness of a Program Based on Cognitive Load Theory in Geometrical Problems Solving Among a Sample of Second Preparatory Grade Students. EKB Journal Management System, 36(175 جزء3), 485-525. doi: 10.21608/jsrep.2017.54708
حمدان ممدوح إبراهيم الشامي. "فاعلية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في حل المشکلات الهندسية لدى تلاميذ الصف الثاني الإعدادي The Effectiveness of a Program Based on Cognitive Load Theory in Geometrical Problems Solving Among a Sample of Second Preparatory Grade Students". EKB Journal Management System, 36, 175 جزء3, 2017, 485-525. doi: 10.21608/jsrep.2017.54708
الشامي, . (2017). 'فاعلية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في حل المشکلات الهندسية لدى تلاميذ الصف الثاني الإعدادي The Effectiveness of a Program Based on Cognitive Load Theory in Geometrical Problems Solving Among a Sample of Second Preparatory Grade Students', EKB Journal Management System, 36(175 جزء3), pp. 485-525. doi: 10.21608/jsrep.2017.54708
الشامي, . فاعلية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في حل المشکلات الهندسية لدى تلاميذ الصف الثاني الإعدادي The Effectiveness of a Program Based on Cognitive Load Theory in Geometrical Problems Solving Among a Sample of Second Preparatory Grade Students. EKB Journal Management System, 2017; 36(175 جزء3): 485-525. doi: 10.21608/jsrep.2017.54708