رؤية تربوية مقترحة لتفعيل عمادات خدمة المجتمع والتعليم المستمر بالجامعات السعودية للشراکة المجتمعية في ضوء بعض النماذج العالمية An educational vision proposed for the deanships of community service and continuous education at Saudi universities towards activating community partnership in the light of some international models
عبد الحسيب, . (2017). رؤية تربوية مقترحة لتفعيل عمادات خدمة المجتمع والتعليم المستمر بالجامعات السعودية للشراکة المجتمعية في ضوء بعض النماذج العالمية An educational vision proposed for the deanships of community service and continuous education at Saudi universities towards activating community partnership in the light of some international models. EKB Journal Management System, 36(175 جزء3), 775-831. doi: 10.21608/jsrep.2017.54722
جمال رجب محمد عبد الحسيب. "رؤية تربوية مقترحة لتفعيل عمادات خدمة المجتمع والتعليم المستمر بالجامعات السعودية للشراکة المجتمعية في ضوء بعض النماذج العالمية An educational vision proposed for the deanships of community service and continuous education at Saudi universities towards activating community partnership in the light of some international models". EKB Journal Management System, 36, 175 جزء3, 2017, 775-831. doi: 10.21608/jsrep.2017.54722
عبد الحسيب, . (2017). 'رؤية تربوية مقترحة لتفعيل عمادات خدمة المجتمع والتعليم المستمر بالجامعات السعودية للشراکة المجتمعية في ضوء بعض النماذج العالمية An educational vision proposed for the deanships of community service and continuous education at Saudi universities towards activating community partnership in the light of some international models', EKB Journal Management System, 36(175 جزء3), pp. 775-831. doi: 10.21608/jsrep.2017.54722
عبد الحسيب, . رؤية تربوية مقترحة لتفعيل عمادات خدمة المجتمع والتعليم المستمر بالجامعات السعودية للشراکة المجتمعية في ضوء بعض النماذج العالمية An educational vision proposed for the deanships of community service and continuous education at Saudi universities towards activating community partnership in the light of some international models. EKB Journal Management System, 2017; 36(175 جزء3): 775-831. doi: 10.21608/jsrep.2017.54722