تصور مقترح لبيئة تدريب إلکتروني تشارکي متمايز في ضوء تطلعات أعضاء هيئة التدريس بجامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن والتوجهات المستقبلية للتدريب الإلکتروني. Proposed study on a Distinguished Participative E-Training Environment in light of Aspirations of Faculty Members of Princess Nourah Bint Abdulrahman University, and Future Guidance of E-Training
الموزان, . (2015). تصور مقترح لبيئة تدريب إلکتروني تشارکي متمايز في ضوء تطلعات أعضاء هيئة التدريس بجامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن والتوجهات المستقبلية للتدريب الإلکتروني. Proposed study on a Distinguished Participative E-Training Environment in light of Aspirations of Faculty Members of Princess Nourah Bint Abdulrahman University, and Future Guidance of E-Training. EKB Journal Management System, 34(164جزء3), 757-792. doi: 10.21608/jsrep.2015.56427
أمل بنت علي بن سعد الموزان. "تصور مقترح لبيئة تدريب إلکتروني تشارکي متمايز في ضوء تطلعات أعضاء هيئة التدريس بجامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن والتوجهات المستقبلية للتدريب الإلکتروني. Proposed study on a Distinguished Participative E-Training Environment in light of Aspirations of Faculty Members of Princess Nourah Bint Abdulrahman University, and Future Guidance of E-Training". EKB Journal Management System, 34, 164جزء3, 2015, 757-792. doi: 10.21608/jsrep.2015.56427
الموزان, . (2015). 'تصور مقترح لبيئة تدريب إلکتروني تشارکي متمايز في ضوء تطلعات أعضاء هيئة التدريس بجامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن والتوجهات المستقبلية للتدريب الإلکتروني. Proposed study on a Distinguished Participative E-Training Environment in light of Aspirations of Faculty Members of Princess Nourah Bint Abdulrahman University, and Future Guidance of E-Training', EKB Journal Management System, 34(164جزء3), pp. 757-792. doi: 10.21608/jsrep.2015.56427
الموزان, . تصور مقترح لبيئة تدريب إلکتروني تشارکي متمايز في ضوء تطلعات أعضاء هيئة التدريس بجامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن والتوجهات المستقبلية للتدريب الإلکتروني. Proposed study on a Distinguished Participative E-Training Environment in light of Aspirations of Faculty Members of Princess Nourah Bint Abdulrahman University, and Future Guidance of E-Training. EKB Journal Management System, 2015; 34(164جزء3): 757-792. doi: 10.21608/jsrep.2015.56427