علاقة أبعاد الذکاء الوجداني بمستوى إدارة الصف الفاعلة لدى معلمي المرحلة الثانوية Relationship of the dimensions of emotional intelligence with level of the active classroom management in the secondary stage teachers
سيد, ., معوض, . (2015). علاقة أبعاد الذکاء الوجداني بمستوى إدارة الصف الفاعلة لدى معلمي المرحلة الثانوية Relationship of the dimensions of emotional intelligence with level of the active classroom management in the secondary stage teachers. EKB Journal Management System, 34(164جزء4), 269-205. doi: 10.21608/jsrep.2015.56435
نبيلة فتحي سيد سيد; فاطمة عبد المنعم محمد معوض. "علاقة أبعاد الذکاء الوجداني بمستوى إدارة الصف الفاعلة لدى معلمي المرحلة الثانوية Relationship of the dimensions of emotional intelligence with level of the active classroom management in the secondary stage teachers". EKB Journal Management System, 34, 164جزء4, 2015, 269-205. doi: 10.21608/jsrep.2015.56435
سيد, ., معوض, . (2015). 'علاقة أبعاد الذکاء الوجداني بمستوى إدارة الصف الفاعلة لدى معلمي المرحلة الثانوية Relationship of the dimensions of emotional intelligence with level of the active classroom management in the secondary stage teachers', EKB Journal Management System, 34(164جزء4), pp. 269-205. doi: 10.21608/jsrep.2015.56435
سيد, ., معوض, . علاقة أبعاد الذکاء الوجداني بمستوى إدارة الصف الفاعلة لدى معلمي المرحلة الثانوية Relationship of the dimensions of emotional intelligence with level of the active classroom management in the secondary stage teachers. EKB Journal Management System, 2015; 34(164جزء4): 269-205. doi: 10.21608/jsrep.2015.56435