فاعلية تراکم المعرفة النفسية التربوية في تنمية التفکير الإبداعي لدى طلبة المستوى الرابع في کلية العلوم التربوية في جامعة آل البيت The Effect of the Accumulation of Psychological and Educational Knowledge on the Development of Creative Thinking among the Fourth Level Students in the Faculty of Educational Sciences at Al al-Bayt University.
مقدادي, . (2017). فاعلية تراکم المعرفة النفسية التربوية في تنمية التفکير الإبداعي لدى طلبة المستوى الرابع في کلية العلوم التربوية في جامعة آل البيت The Effect of the Accumulation of Psychological and Educational Knowledge on the Development of Creative Thinking among the Fourth Level Students in the Faculty of Educational Sciences at Al al-Bayt University.. EKB Journal Management System, 36(173ج2), 163-193. doi: 10.21608/jsrep.2017.6684
يوسف موسى مقدادي. "فاعلية تراکم المعرفة النفسية التربوية في تنمية التفکير الإبداعي لدى طلبة المستوى الرابع في کلية العلوم التربوية في جامعة آل البيت The Effect of the Accumulation of Psychological and Educational Knowledge on the Development of Creative Thinking among the Fourth Level Students in the Faculty of Educational Sciences at Al al-Bayt University.". EKB Journal Management System, 36, 173ج2, 2017, 163-193. doi: 10.21608/jsrep.2017.6684
مقدادي, . (2017). 'فاعلية تراکم المعرفة النفسية التربوية في تنمية التفکير الإبداعي لدى طلبة المستوى الرابع في کلية العلوم التربوية في جامعة آل البيت The Effect of the Accumulation of Psychological and Educational Knowledge on the Development of Creative Thinking among the Fourth Level Students in the Faculty of Educational Sciences at Al al-Bayt University.', EKB Journal Management System, 36(173ج2), pp. 163-193. doi: 10.21608/jsrep.2017.6684
مقدادي, . فاعلية تراکم المعرفة النفسية التربوية في تنمية التفکير الإبداعي لدى طلبة المستوى الرابع في کلية العلوم التربوية في جامعة آل البيت The Effect of the Accumulation of Psychological and Educational Knowledge on the Development of Creative Thinking among the Fourth Level Students in the Faculty of Educational Sciences at Al al-Bayt University.. EKB Journal Management System, 2017; 36(173ج2): 163-193. doi: 10.21608/jsrep.2017.6684