التفاعل بين کثافة المعلومات بالواقع المعزز (موجزة/ تفصيلية) وأسلوب التعلم المعرفي (کلي/ تحليلي) وأثره في إکساب طلاب کلية التربية بعض المفاهيم التطبيقية لمقرر تکنولوجيا التعليم The Interaction Between Information Density in Augmented Reality (Brief- Detailed) and the Cognitive Learning Style (Holistic- Analytic) and Its Effect on the Faculty of Educatio
فوزى رياض والى, . (2018). التفاعل بين کثافة المعلومات بالواقع المعزز (موجزة/ تفصيلية) وأسلوب التعلم المعرفي (کلي/ تحليلي) وأثره في إکساب طلاب کلية التربية بعض المفاهيم التطبيقية لمقرر تکنولوجيا التعليم The Interaction Between Information Density in Augmented Reality (Brief- Detailed) and the Cognitive Learning Style (Holistic- Analytic) and Its Effect on the Faculty of Educatio. EKB Journal Management System, 28(العدد الرابع جزء ثالث), 3-93. doi: 10.21608/tesr.2018.71764
محمد فوزى رياض والى. "التفاعل بين کثافة المعلومات بالواقع المعزز (موجزة/ تفصيلية) وأسلوب التعلم المعرفي (کلي/ تحليلي) وأثره في إکساب طلاب کلية التربية بعض المفاهيم التطبيقية لمقرر تکنولوجيا التعليم The Interaction Between Information Density in Augmented Reality (Brief- Detailed) and the Cognitive Learning Style (Holistic- Analytic) and Its Effect on the Faculty of Educatio". EKB Journal Management System, 28, العدد الرابع جزء ثالث, 2018, 3-93. doi: 10.21608/tesr.2018.71764
فوزى رياض والى, . (2018). 'التفاعل بين کثافة المعلومات بالواقع المعزز (موجزة/ تفصيلية) وأسلوب التعلم المعرفي (کلي/ تحليلي) وأثره في إکساب طلاب کلية التربية بعض المفاهيم التطبيقية لمقرر تکنولوجيا التعليم The Interaction Between Information Density in Augmented Reality (Brief- Detailed) and the Cognitive Learning Style (Holistic- Analytic) and Its Effect on the Faculty of Educatio', EKB Journal Management System, 28(العدد الرابع جزء ثالث), pp. 3-93. doi: 10.21608/tesr.2018.71764
فوزى رياض والى, . التفاعل بين کثافة المعلومات بالواقع المعزز (موجزة/ تفصيلية) وأسلوب التعلم المعرفي (کلي/ تحليلي) وأثره في إکساب طلاب کلية التربية بعض المفاهيم التطبيقية لمقرر تکنولوجيا التعليم The Interaction Between Information Density in Augmented Reality (Brief- Detailed) and the Cognitive Learning Style (Holistic- Analytic) and Its Effect on the Faculty of Educatio. EKB Journal Management System, 2018; 28(العدد الرابع جزء ثالث): 3-93. doi: 10.21608/tesr.2018.71764