درجة مساهمة أساليب التقويم الواقعي في تحقيق الأهداف الاستراتيجية التعليمية لبرنامج التحول الوطني 2020 من وجهة نظر المعلمين في محافظة حفر الباطن. Degree of Authentic Assessment Methods Participation in Achievement of the Educational Strategic Objectives of the National Turnover Program 2020 from the Viewpoint of Teachers at the Governorate of Hafr Al Batin.
الشمري, . (2019). درجة مساهمة أساليب التقويم الواقعي في تحقيق الأهداف الاستراتيجية التعليمية لبرنامج التحول الوطني 2020 من وجهة نظر المعلمين في محافظة حفر الباطن. Degree of Authentic Assessment Methods Participation in Achievement of the Educational Strategic Objectives of the National Turnover Program 2020 from the Viewpoint of Teachers at the Governorate of Hafr Al Batin.. EKB Journal Management System, 38(184ج1), 683-723. doi: 10.21608/jsrep.2019.73055
سلمان بن حديد الشمري. "درجة مساهمة أساليب التقويم الواقعي في تحقيق الأهداف الاستراتيجية التعليمية لبرنامج التحول الوطني 2020 من وجهة نظر المعلمين في محافظة حفر الباطن. Degree of Authentic Assessment Methods Participation in Achievement of the Educational Strategic Objectives of the National Turnover Program 2020 from the Viewpoint of Teachers at the Governorate of Hafr Al Batin.". EKB Journal Management System, 38, 184ج1, 2019, 683-723. doi: 10.21608/jsrep.2019.73055
الشمري, . (2019). 'درجة مساهمة أساليب التقويم الواقعي في تحقيق الأهداف الاستراتيجية التعليمية لبرنامج التحول الوطني 2020 من وجهة نظر المعلمين في محافظة حفر الباطن. Degree of Authentic Assessment Methods Participation in Achievement of the Educational Strategic Objectives of the National Turnover Program 2020 from the Viewpoint of Teachers at the Governorate of Hafr Al Batin.', EKB Journal Management System, 38(184ج1), pp. 683-723. doi: 10.21608/jsrep.2019.73055
الشمري, . درجة مساهمة أساليب التقويم الواقعي في تحقيق الأهداف الاستراتيجية التعليمية لبرنامج التحول الوطني 2020 من وجهة نظر المعلمين في محافظة حفر الباطن. Degree of Authentic Assessment Methods Participation in Achievement of the Educational Strategic Objectives of the National Turnover Program 2020 from the Viewpoint of Teachers at the Governorate of Hafr Al Batin.. EKB Journal Management System, 2019; 38(184ج1): 683-723. doi: 10.21608/jsrep.2019.73055