أثر استراتيجية التکامل التعاونى على تنمية مهارات التخطيط لتدريس وحدات التربية الفنية والثقة بالنفس لدى المعلم قبل الخدمة خريج کلية الفنون الجميلة The impact of cooperative integration"s strategy on the development of the planning skills to teach units of art education and self-confidence of the pre-service teacher graduate of Faculty of Fine Arts
أنور محمد عبد العزيز, . (2018). أثر استراتيجية التکامل التعاونى على تنمية مهارات التخطيط لتدريس وحدات التربية الفنية والثقة بالنفس لدى المعلم قبل الخدمة خريج کلية الفنون الجميلة The impact of cooperative integration"s strategy on the development of the planning skills to teach units of art education and self-confidence of the pre-service teacher graduate of Faculty of Fine Arts. EKB Journal Management System, 2(2), 7-54. doi: 10.21608/jfea.2018.76101
هدي أنور محمد عبد العزيز. "أثر استراتيجية التکامل التعاونى على تنمية مهارات التخطيط لتدريس وحدات التربية الفنية والثقة بالنفس لدى المعلم قبل الخدمة خريج کلية الفنون الجميلة The impact of cooperative integration"s strategy on the development of the planning skills to teach units of art education and self-confidence of the pre-service teacher graduate of Faculty of Fine Arts". EKB Journal Management System, 2, 2, 2018, 7-54. doi: 10.21608/jfea.2018.76101
أنور محمد عبد العزيز, . (2018). 'أثر استراتيجية التکامل التعاونى على تنمية مهارات التخطيط لتدريس وحدات التربية الفنية والثقة بالنفس لدى المعلم قبل الخدمة خريج کلية الفنون الجميلة The impact of cooperative integration"s strategy on the development of the planning skills to teach units of art education and self-confidence of the pre-service teacher graduate of Faculty of Fine Arts', EKB Journal Management System, 2(2), pp. 7-54. doi: 10.21608/jfea.2018.76101
أنور محمد عبد العزيز, . أثر استراتيجية التکامل التعاونى على تنمية مهارات التخطيط لتدريس وحدات التربية الفنية والثقة بالنفس لدى المعلم قبل الخدمة خريج کلية الفنون الجميلة The impact of cooperative integration"s strategy on the development of the planning skills to teach units of art education and self-confidence of the pre-service teacher graduate of Faculty of Fine Arts. EKB Journal Management System, 2018; 2(2): 7-54. doi: 10.21608/jfea.2018.76101