إستراتيجيّات التعلّم المنظم ذاتيًّا وعلاقتها بالتفکير الإبداعي لدى الطالبات الموهوبات بالمرحلة الثانوية بمنطقة الباحة Self-Organized learning Strategies, And Their Relationship to Creative Thinking, Among Gifted female Students in The Secondary Stage in Al-Baha
الغامدي, . (2020). إستراتيجيّات التعلّم المنظم ذاتيًّا وعلاقتها بالتفکير الإبداعي لدى الطالبات الموهوبات بالمرحلة الثانوية بمنطقة الباحة Self-Organized learning Strategies, And Their Relationship to Creative Thinking, Among Gifted female Students in The Secondary Stage in Al-Baha. EKB Journal Management System, 39(186 ج1), 539-586. doi: 10.21608/jsrep.2020.84435
إيمان سفر محمد الغامدي. "إستراتيجيّات التعلّم المنظم ذاتيًّا وعلاقتها بالتفکير الإبداعي لدى الطالبات الموهوبات بالمرحلة الثانوية بمنطقة الباحة Self-Organized learning Strategies, And Their Relationship to Creative Thinking, Among Gifted female Students in The Secondary Stage in Al-Baha". EKB Journal Management System, 39, 186 ج1, 2020, 539-586. doi: 10.21608/jsrep.2020.84435
الغامدي, . (2020). 'إستراتيجيّات التعلّم المنظم ذاتيًّا وعلاقتها بالتفکير الإبداعي لدى الطالبات الموهوبات بالمرحلة الثانوية بمنطقة الباحة Self-Organized learning Strategies, And Their Relationship to Creative Thinking, Among Gifted female Students in The Secondary Stage in Al-Baha', EKB Journal Management System, 39(186 ج1), pp. 539-586. doi: 10.21608/jsrep.2020.84435
الغامدي, . إستراتيجيّات التعلّم المنظم ذاتيًّا وعلاقتها بالتفکير الإبداعي لدى الطالبات الموهوبات بالمرحلة الثانوية بمنطقة الباحة Self-Organized learning Strategies, And Their Relationship to Creative Thinking, Among Gifted female Students in The Secondary Stage in Al-Baha. EKB Journal Management System, 2020; 39(186 ج1): 539-586. doi: 10.21608/jsrep.2020.84435