فاعلية برنامج تدريبى سلوکى مستخدم الرياضة الدماغية لخفض اضطراب نقص الانتباه المصحوب بالنشاط الزائد لتلاميذ المرحلة الأبتدائية ذوى صعوبات التعلم الأکاديمية The effectiveness of a behavioral training program used brain gym to reduce attention deficit disorder accompanied by hyperactivity in primary school student with academic learning difficulties.
سليمان, ., رياض, . (2020). فاعلية برنامج تدريبى سلوکى مستخدم الرياضة الدماغية لخفض اضطراب نقص الانتباه المصحوب بالنشاط الزائد لتلاميذ المرحلة الأبتدائية ذوى صعوبات التعلم الأکاديمية The effectiveness of a behavioral training program used brain gym to reduce attention deficit disorder accompanied by hyperactivity in primary school student with academic learning difficulties.. EKB Journal Management System, 39(185 ج2), 623-762. doi: 10.21608/jsrep.2020.84728
هانى فؤاد سيد محمد سليمان; سارة عاصم رياض. "فاعلية برنامج تدريبى سلوکى مستخدم الرياضة الدماغية لخفض اضطراب نقص الانتباه المصحوب بالنشاط الزائد لتلاميذ المرحلة الأبتدائية ذوى صعوبات التعلم الأکاديمية The effectiveness of a behavioral training program used brain gym to reduce attention deficit disorder accompanied by hyperactivity in primary school student with academic learning difficulties.". EKB Journal Management System, 39, 185 ج2, 2020, 623-762. doi: 10.21608/jsrep.2020.84728
سليمان, ., رياض, . (2020). 'فاعلية برنامج تدريبى سلوکى مستخدم الرياضة الدماغية لخفض اضطراب نقص الانتباه المصحوب بالنشاط الزائد لتلاميذ المرحلة الأبتدائية ذوى صعوبات التعلم الأکاديمية The effectiveness of a behavioral training program used brain gym to reduce attention deficit disorder accompanied by hyperactivity in primary school student with academic learning difficulties.', EKB Journal Management System, 39(185 ج2), pp. 623-762. doi: 10.21608/jsrep.2020.84728
سليمان, ., رياض, . فاعلية برنامج تدريبى سلوکى مستخدم الرياضة الدماغية لخفض اضطراب نقص الانتباه المصحوب بالنشاط الزائد لتلاميذ المرحلة الأبتدائية ذوى صعوبات التعلم الأکاديمية The effectiveness of a behavioral training program used brain gym to reduce attention deficit disorder accompanied by hyperactivity in primary school student with academic learning difficulties.. EKB Journal Management System, 2020; 39(185 ج2): 623-762. doi: 10.21608/jsrep.2020.84728