أهميـة حـفـظ الحـديث النـبـوي في تعـزيز المفـاهيـم الشرعـيـة في مـقـررات التربية الإسلامية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين The importance of memorizing the Prophet's Hadith in reinforcing legitimate concepts in the curricula of Islamic education among middle school students from the teachers and supervisors' perspectives
الزهراني, . (2020). أهميـة حـفـظ الحـديث النـبـوي في تعـزيز المفـاهيـم الشرعـيـة في مـقـررات التربية الإسلامية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين The importance of memorizing the Prophet's Hadith in reinforcing legitimate concepts in the curricula of Islamic education among middle school students from the teachers and supervisors' perspectives. EKB Journal Management System, 39(185 ج2), 767-811. doi: 10.21608/jsrep.2020.84738
عبد الرحمن بن عبد العزيز محمد الزهراني. "أهميـة حـفـظ الحـديث النـبـوي في تعـزيز المفـاهيـم الشرعـيـة في مـقـررات التربية الإسلامية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين The importance of memorizing the Prophet's Hadith in reinforcing legitimate concepts in the curricula of Islamic education among middle school students from the teachers and supervisors' perspectives". EKB Journal Management System, 39, 185 ج2, 2020, 767-811. doi: 10.21608/jsrep.2020.84738
الزهراني, . (2020). 'أهميـة حـفـظ الحـديث النـبـوي في تعـزيز المفـاهيـم الشرعـيـة في مـقـررات التربية الإسلامية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين The importance of memorizing the Prophet's Hadith in reinforcing legitimate concepts in the curricula of Islamic education among middle school students from the teachers and supervisors' perspectives', EKB Journal Management System, 39(185 ج2), pp. 767-811. doi: 10.21608/jsrep.2020.84738
الزهراني, . أهميـة حـفـظ الحـديث النـبـوي في تعـزيز المفـاهيـم الشرعـيـة في مـقـررات التربية الإسلامية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين The importance of memorizing the Prophet's Hadith in reinforcing legitimate concepts in the curricula of Islamic education among middle school students from the teachers and supervisors' perspectives. EKB Journal Management System, 2020; 39(185 ج2): 767-811. doi: 10.21608/jsrep.2020.84738