القيادة التحويلية مدخل لإصلاح مدارس التعليم العام بالمملکة العربية السعودية "دراسة ميدانية" Transformational Leadership is an entrance to Reforming Public Education Schools In Kingdom of Saudi Arabia "Field Study”
الذبياني, . (2015). القيادة التحويلية مدخل لإصلاح مدارس التعليم العام بالمملکة العربية السعودية "دراسة ميدانية" Transformational Leadership is an entrance to Reforming Public Education Schools In Kingdom of Saudi Arabia "Field Study”. EKB Journal Management System, 34(164جزء4), 541-611. doi: 10.21608/jsrep.2015.88381
منى سليمان الذبياني. "القيادة التحويلية مدخل لإصلاح مدارس التعليم العام بالمملکة العربية السعودية "دراسة ميدانية" Transformational Leadership is an entrance to Reforming Public Education Schools In Kingdom of Saudi Arabia "Field Study”". EKB Journal Management System, 34, 164جزء4, 2015, 541-611. doi: 10.21608/jsrep.2015.88381
الذبياني, . (2015). 'القيادة التحويلية مدخل لإصلاح مدارس التعليم العام بالمملکة العربية السعودية "دراسة ميدانية" Transformational Leadership is an entrance to Reforming Public Education Schools In Kingdom of Saudi Arabia "Field Study”', EKB Journal Management System, 34(164جزء4), pp. 541-611. doi: 10.21608/jsrep.2015.88381
الذبياني, . القيادة التحويلية مدخل لإصلاح مدارس التعليم العام بالمملکة العربية السعودية "دراسة ميدانية" Transformational Leadership is an entrance to Reforming Public Education Schools In Kingdom of Saudi Arabia "Field Study”. EKB Journal Management System, 2015; 34(164جزء4): 541-611. doi: 10.21608/jsrep.2015.88381