السلوک الفوضوي وعلاقته بالنوع ومستوى الإعاقة والعمر الزمني والبرنامج التربوي لدى ذوي الإعاقة الفکرية Disruptive behavior and its relationship with gender, degree of disability, age category and individual educational program (IEP) in students with intellectual disabilities
إسماعيل, ., العتيبي, . (2018). السلوک الفوضوي وعلاقته بالنوع ومستوى الإعاقة والعمر الزمني والبرنامج التربوي لدى ذوي الإعاقة الفکرية Disruptive behavior and its relationship with gender, degree of disability, age category and individual educational program (IEP) in students with intellectual disabilities. EKB Journal Management System, 7(26 الجزء الأول), 165-194. doi: 10.21608/sero.2018.91439
هالة إسماعيل; أمل العتيبي. "السلوک الفوضوي وعلاقته بالنوع ومستوى الإعاقة والعمر الزمني والبرنامج التربوي لدى ذوي الإعاقة الفکرية Disruptive behavior and its relationship with gender, degree of disability, age category and individual educational program (IEP) in students with intellectual disabilities". EKB Journal Management System, 7, 26 الجزء الأول, 2018, 165-194. doi: 10.21608/sero.2018.91439
إسماعيل, ., العتيبي, . (2018). 'السلوک الفوضوي وعلاقته بالنوع ومستوى الإعاقة والعمر الزمني والبرنامج التربوي لدى ذوي الإعاقة الفکرية Disruptive behavior and its relationship with gender, degree of disability, age category and individual educational program (IEP) in students with intellectual disabilities', EKB Journal Management System, 7(26 الجزء الأول), pp. 165-194. doi: 10.21608/sero.2018.91439
إسماعيل, ., العتيبي, . السلوک الفوضوي وعلاقته بالنوع ومستوى الإعاقة والعمر الزمني والبرنامج التربوي لدى ذوي الإعاقة الفکرية Disruptive behavior and its relationship with gender, degree of disability, age category and individual educational program (IEP) in students with intellectual disabilities. EKB Journal Management System, 2018; 7(26 الجزء الأول): 165-194. doi: 10.21608/sero.2018.91439