مشکلات تدريس مادة لغتي للتلاميذ الصم في معاهد وبرامج الدمج من وجهة نظر المعلمين بالمرحلة الابتدائية The Problems of Teaching the My Language Course among Students who are Deaf in Institutions and integration programs in Elementary Schools: Teachers’ Perceptions
المـحزمـة, . (2018). مشکلات تدريس مادة لغتي للتلاميذ الصم في معاهد وبرامج الدمج من وجهة نظر المعلمين بالمرحلة الابتدائية The Problems of Teaching the My Language Course among Students who are Deaf in Institutions and integration programs in Elementary Schools: Teachers’ Perceptions. EKB Journal Management System, 7(26 الجزء الثانى), 61-92. doi: 10.21608/sero.2018.91447
محمد المـحزمـة. "مشکلات تدريس مادة لغتي للتلاميذ الصم في معاهد وبرامج الدمج من وجهة نظر المعلمين بالمرحلة الابتدائية The Problems of Teaching the My Language Course among Students who are Deaf in Institutions and integration programs in Elementary Schools: Teachers’ Perceptions". EKB Journal Management System, 7, 26 الجزء الثانى, 2018, 61-92. doi: 10.21608/sero.2018.91447
المـحزمـة, . (2018). 'مشکلات تدريس مادة لغتي للتلاميذ الصم في معاهد وبرامج الدمج من وجهة نظر المعلمين بالمرحلة الابتدائية The Problems of Teaching the My Language Course among Students who are Deaf in Institutions and integration programs in Elementary Schools: Teachers’ Perceptions', EKB Journal Management System, 7(26 الجزء الثانى), pp. 61-92. doi: 10.21608/sero.2018.91447
المـحزمـة, . مشکلات تدريس مادة لغتي للتلاميذ الصم في معاهد وبرامج الدمج من وجهة نظر المعلمين بالمرحلة الابتدائية The Problems of Teaching the My Language Course among Students who are Deaf in Institutions and integration programs in Elementary Schools: Teachers’ Perceptions. EKB Journal Management System, 2018; 7(26 الجزء الثانى): 61-92. doi: 10.21608/sero.2018.91447