اتجاهات معلمي المرحلة الابتدائية في مدارس التربية الخاصة نحو أهمية المهارات والقدرات النمائية للأطفال ذوي الإعاقة العقلية Teachers of special education face many problems in employing modern technologies in the education of the mentally handicapped, and then develop their skills and abilities
القحطاني, . (2018). اتجاهات معلمي المرحلة الابتدائية في مدارس التربية الخاصة نحو أهمية المهارات والقدرات النمائية للأطفال ذوي الإعاقة العقلية Teachers of special education face many problems in employing modern technologies in the education of the mentally handicapped, and then develop their skills and abilities. EKB Journal Management System, 6(23 الجزء الأول), 161-221. doi: 10.21608/sero.2018.91673
فارس بن حسين بن محمد القحطاني. "اتجاهات معلمي المرحلة الابتدائية في مدارس التربية الخاصة نحو أهمية المهارات والقدرات النمائية للأطفال ذوي الإعاقة العقلية Teachers of special education face many problems in employing modern technologies in the education of the mentally handicapped, and then develop their skills and abilities". EKB Journal Management System, 6, 23 الجزء الأول, 2018, 161-221. doi: 10.21608/sero.2018.91673
القحطاني, . (2018). 'اتجاهات معلمي المرحلة الابتدائية في مدارس التربية الخاصة نحو أهمية المهارات والقدرات النمائية للأطفال ذوي الإعاقة العقلية Teachers of special education face many problems in employing modern technologies in the education of the mentally handicapped, and then develop their skills and abilities', EKB Journal Management System, 6(23 الجزء الأول), pp. 161-221. doi: 10.21608/sero.2018.91673
القحطاني, . اتجاهات معلمي المرحلة الابتدائية في مدارس التربية الخاصة نحو أهمية المهارات والقدرات النمائية للأطفال ذوي الإعاقة العقلية Teachers of special education face many problems in employing modern technologies in the education of the mentally handicapped, and then develop their skills and abilities. EKB Journal Management System, 2018; 6(23 الجزء الأول): 161-221. doi: 10.21608/sero.2018.91673