Using Teacher-Made Games for Teaching English Basic Vocabulary to Young Students with Learning Disabilities إستخدام ألعاب من صنع المعلم لتدريس الکلمات الإنجليزية لصغار الطلاب ذوي صعوبات التعلم
Almotwaa, E. (2018). Using Teacher-Made Games for Teaching English Basic Vocabulary to Young Students with Learning Disabilities إستخدام ألعاب من صنع المعلم لتدريس الکلمات الإنجليزية لصغار الطلاب ذوي صعوبات التعلم. EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الثالث), 11-26. doi: 10.21608/sero.2018.91704
Ebtesam Almotwaa. "Using Teacher-Made Games for Teaching English Basic Vocabulary to Young Students with Learning Disabilities إستخدام ألعاب من صنع المعلم لتدريس الکلمات الإنجليزية لصغار الطلاب ذوي صعوبات التعلم". EKB Journal Management System, 6, 22 الجزء الثالث, 2018, 11-26. doi: 10.21608/sero.2018.91704
Almotwaa, E. (2018). 'Using Teacher-Made Games for Teaching English Basic Vocabulary to Young Students with Learning Disabilities إستخدام ألعاب من صنع المعلم لتدريس الکلمات الإنجليزية لصغار الطلاب ذوي صعوبات التعلم', EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الثالث), pp. 11-26. doi: 10.21608/sero.2018.91704
Almotwaa, E. Using Teacher-Made Games for Teaching English Basic Vocabulary to Young Students with Learning Disabilities إستخدام ألعاب من صنع المعلم لتدريس الکلمات الإنجليزية لصغار الطلاب ذوي صعوبات التعلم. EKB Journal Management System, 2018; 6(22 الجزء الثالث): 11-26. doi: 10.21608/sero.2018.91704