An Analysis of Individual Education Programmes (IEPs) in Saudi Arabia Using Bronfenbrenner’s Ecological Model: Barriers and Solutions تحليل البرامج التربوية الفردية في المملکة العربية السعودية بواسطة النموذج البيئي : المعوقات والحلول
Alkahtani, M., Mahmoud, M. (2016). An Analysis of Individual Education Programmes (IEPs) in Saudi Arabia Using Bronfenbrenner’s Ecological Model: Barriers and Solutions تحليل البرامج التربوية الفردية في المملکة العربية السعودية بواسطة النموذج البيئي : المعوقات والحلول. EKB Journal Management System, 3(12 الجزء الأول), 1-75. doi: 10.21608/sero.2016.92058
Mohammed Ali Alkahtani; Mohamed Elamir Mahmoud. "An Analysis of Individual Education Programmes (IEPs) in Saudi Arabia Using Bronfenbrenner’s Ecological Model: Barriers and Solutions تحليل البرامج التربوية الفردية في المملکة العربية السعودية بواسطة النموذج البيئي : المعوقات والحلول". EKB Journal Management System, 3, 12 الجزء الأول, 2016, 1-75. doi: 10.21608/sero.2016.92058
Alkahtani, M., Mahmoud, M. (2016). 'An Analysis of Individual Education Programmes (IEPs) in Saudi Arabia Using Bronfenbrenner’s Ecological Model: Barriers and Solutions تحليل البرامج التربوية الفردية في المملکة العربية السعودية بواسطة النموذج البيئي : المعوقات والحلول', EKB Journal Management System, 3(12 الجزء الأول), pp. 1-75. doi: 10.21608/sero.2016.92058
Alkahtani, M., Mahmoud, M. An Analysis of Individual Education Programmes (IEPs) in Saudi Arabia Using Bronfenbrenner’s Ecological Model: Barriers and Solutions تحليل البرامج التربوية الفردية في المملکة العربية السعودية بواسطة النموذج البيئي : المعوقات والحلول. EKB Journal Management System, 2016; 3(12 الجزء الأول): 1-75. doi: 10.21608/sero.2016.92058