مستوى تطبيق معلمات صعوبات التعلم في المرحلتين المتوسطة والثانوية للتدريس التشارکي Extent of applying co teaching by learning disabilities teachers in the intermediate and secondary levels
أبا حسين, ., الحسين, . (2016). مستوى تطبيق معلمات صعوبات التعلم في المرحلتين المتوسطة والثانوية للتدريس التشارکي Extent of applying co teaching by learning disabilities teachers in the intermediate and secondary levels. EKB Journal Management System, 3(11 الجزء الثاتى), 165-200. doi: 10.21608/sero.2016.92091
وداد بنت عبد الرحمن أبا حسين; رنا بنت محمد فهد الحسين. "مستوى تطبيق معلمات صعوبات التعلم في المرحلتين المتوسطة والثانوية للتدريس التشارکي Extent of applying co teaching by learning disabilities teachers in the intermediate and secondary levels". EKB Journal Management System, 3, 11 الجزء الثاتى, 2016, 165-200. doi: 10.21608/sero.2016.92091
أبا حسين, ., الحسين, . (2016). 'مستوى تطبيق معلمات صعوبات التعلم في المرحلتين المتوسطة والثانوية للتدريس التشارکي Extent of applying co teaching by learning disabilities teachers in the intermediate and secondary levels', EKB Journal Management System, 3(11 الجزء الثاتى), pp. 165-200. doi: 10.21608/sero.2016.92091
أبا حسين, ., الحسين, . مستوى تطبيق معلمات صعوبات التعلم في المرحلتين المتوسطة والثانوية للتدريس التشارکي Extent of applying co teaching by learning disabilities teachers in the intermediate and secondary levels. EKB Journal Management System, 2016; 3(11 الجزء الثاتى): 165-200. doi: 10.21608/sero.2016.92091