المدرسة الثانوية الشاملة کمدخل للتمکين الفردي والمجتمعي للشباب المصري (تصور مقترح) Comprehensive secondary school as an entry point for individual and societal empowerment of Egyptian youth (Suggested perception)
الخولي, . (2020). المدرسة الثانوية الشاملة کمدخل للتمکين الفردي والمجتمعي للشباب المصري (تصور مقترح) Comprehensive secondary school as an entry point for individual and societal empowerment of Egyptian youth (Suggested perception). EKB Journal Management System, 26(4.1), 31-99. doi: 10.21608/jsu.2020.92827
هديل مصطفي الخولي. "المدرسة الثانوية الشاملة کمدخل للتمکين الفردي والمجتمعي للشباب المصري (تصور مقترح) Comprehensive secondary school as an entry point for individual and societal empowerment of Egyptian youth (Suggested perception)". EKB Journal Management System, 26, 4.1, 2020, 31-99. doi: 10.21608/jsu.2020.92827
الخولي, . (2020). 'المدرسة الثانوية الشاملة کمدخل للتمکين الفردي والمجتمعي للشباب المصري (تصور مقترح) Comprehensive secondary school as an entry point for individual and societal empowerment of Egyptian youth (Suggested perception)', EKB Journal Management System, 26(4.1), pp. 31-99. doi: 10.21608/jsu.2020.92827
الخولي, . المدرسة الثانوية الشاملة کمدخل للتمکين الفردي والمجتمعي للشباب المصري (تصور مقترح) Comprehensive secondary school as an entry point for individual and societal empowerment of Egyptian youth (Suggested perception). EKB Journal Management System, 2020; 26(4.1): 31-99. doi: 10.21608/jsu.2020.92827