أثر نمطي عرض کتب الواقع المعزز في تنمية مهارات التفکير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The Impact of a two methods of Augmented Reality Books in the Development of Visual Thinking Skills of Middle School Students
عزمى, ., شوقى, ., عثمان, . (2020). أثر نمطي عرض کتب الواقع المعزز في تنمية مهارات التفکير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The Impact of a two methods of Augmented Reality Books in the Development of Visual Thinking Skills of Middle School Students. EKB Journal Management System, 26(4.1), 447-476. doi: 10.21608/jsu.2020.92863
نبيل جاد عزمى; داليا أحمد شوقى; دعاء محمد موسى عثمان. "أثر نمطي عرض کتب الواقع المعزز في تنمية مهارات التفکير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The Impact of a two methods of Augmented Reality Books in the Development of Visual Thinking Skills of Middle School Students". EKB Journal Management System, 26, 4.1, 2020, 447-476. doi: 10.21608/jsu.2020.92863
عزمى, ., شوقى, ., عثمان, . (2020). 'أثر نمطي عرض کتب الواقع المعزز في تنمية مهارات التفکير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The Impact of a two methods of Augmented Reality Books in the Development of Visual Thinking Skills of Middle School Students', EKB Journal Management System, 26(4.1), pp. 447-476. doi: 10.21608/jsu.2020.92863
عزمى, ., شوقى, ., عثمان, . أثر نمطي عرض کتب الواقع المعزز في تنمية مهارات التفکير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The Impact of a two methods of Augmented Reality Books in the Development of Visual Thinking Skills of Middle School Students. EKB Journal Management System, 2020; 26(4.1): 447-476. doi: 10.21608/jsu.2020.92863