اثر دمج تعلم اللغة القائم على المهام في تدريس مقرر طرق تدريس اللغة الانجليزية على الأداء الشفهي و على مفهوم التحدث بثقة لدى طلاب الدبلوم العام في کلية التربية The Effect of Incorporating Task-Based Language Learning in Teaching the Methodology Course on the English Oral Performance and Speaking Confidence Perception of the General Diploma Students at the College of E
Hasan, A. (2011). اثر دمج تعلم اللغة القائم على المهام في تدريس مقرر طرق تدريس اللغة الانجليزية على الأداء الشفهي و على مفهوم التحدث بثقة لدى طلاب الدبلوم العام في کلية التربية The Effect of Incorporating Task-Based Language Learning in Teaching the Methodology Course on the English Oral Performance and Speaking Confidence Perception of the General Diploma Students at the College of E. EKB Journal Management System, 8(س8.ع .ج3 (اکتوبر2011)), 308-355. doi: 10.21608/jfe.2011.92926
Ali Alsagheer Abdelaal Hasan. "اثر دمج تعلم اللغة القائم على المهام في تدريس مقرر طرق تدريس اللغة الانجليزية على الأداء الشفهي و على مفهوم التحدث بثقة لدى طلاب الدبلوم العام في کلية التربية The Effect of Incorporating Task-Based Language Learning in Teaching the Methodology Course on the English Oral Performance and Speaking Confidence Perception of the General Diploma Students at the College of E". EKB Journal Management System, 8, س8.ع .ج3 (اکتوبر2011), 2011, 308-355. doi: 10.21608/jfe.2011.92926
Hasan, A. (2011). 'اثر دمج تعلم اللغة القائم على المهام في تدريس مقرر طرق تدريس اللغة الانجليزية على الأداء الشفهي و على مفهوم التحدث بثقة لدى طلاب الدبلوم العام في کلية التربية The Effect of Incorporating Task-Based Language Learning in Teaching the Methodology Course on the English Oral Performance and Speaking Confidence Perception of the General Diploma Students at the College of E', EKB Journal Management System, 8(س8.ع .ج3 (اکتوبر2011)), pp. 308-355. doi: 10.21608/jfe.2011.92926
Hasan, A. اثر دمج تعلم اللغة القائم على المهام في تدريس مقرر طرق تدريس اللغة الانجليزية على الأداء الشفهي و على مفهوم التحدث بثقة لدى طلاب الدبلوم العام في کلية التربية The Effect of Incorporating Task-Based Language Learning in Teaching the Methodology Course on the English Oral Performance and Speaking Confidence Perception of the General Diploma Students at the College of E. EKB Journal Management System, 2011; 8(س8.ع .ج3 (اکتوبر2011)): 308-355. doi: 10.21608/jfe.2011.92926