فاعلية نظام إدارة التعلم البلاک بورد " Blackboard " في تنمية التحصيل المعرفي بمقرر جغرافية المملکة والاتجاه نحوه لدى الطالبات المعلمات بجامعة القصيم The Effectiveness of Using the Blackboard System in Developing Cognitive Achievement of the Kingdom Geography Course and Attitudes toward the Blackboard among the Student Teachers at Qassim University
أبو جبل, . (2019). فاعلية نظام إدارة التعلم البلاک بورد " Blackboard " في تنمية التحصيل المعرفي بمقرر جغرافية المملکة والاتجاه نحوه لدى الطالبات المعلمات بجامعة القصيم The Effectiveness of Using the Blackboard System in Developing Cognitive Achievement of the Kingdom Geography Course and Attitudes toward the Blackboard among the Student Teachers at Qassim University. EKB Journal Management System, 38(184ج3), 1200-1255. doi: 10.21608/jsrep.2019.95912
مصطفي عبد الوهاب أحمد أبو جبل. "فاعلية نظام إدارة التعلم البلاک بورد " Blackboard " في تنمية التحصيل المعرفي بمقرر جغرافية المملکة والاتجاه نحوه لدى الطالبات المعلمات بجامعة القصيم The Effectiveness of Using the Blackboard System in Developing Cognitive Achievement of the Kingdom Geography Course and Attitudes toward the Blackboard among the Student Teachers at Qassim University". EKB Journal Management System, 38, 184ج3, 2019, 1200-1255. doi: 10.21608/jsrep.2019.95912
أبو جبل, . (2019). 'فاعلية نظام إدارة التعلم البلاک بورد " Blackboard " في تنمية التحصيل المعرفي بمقرر جغرافية المملکة والاتجاه نحوه لدى الطالبات المعلمات بجامعة القصيم The Effectiveness of Using the Blackboard System in Developing Cognitive Achievement of the Kingdom Geography Course and Attitudes toward the Blackboard among the Student Teachers at Qassim University', EKB Journal Management System, 38(184ج3), pp. 1200-1255. doi: 10.21608/jsrep.2019.95912
أبو جبل, . فاعلية نظام إدارة التعلم البلاک بورد " Blackboard " في تنمية التحصيل المعرفي بمقرر جغرافية المملکة والاتجاه نحوه لدى الطالبات المعلمات بجامعة القصيم The Effectiveness of Using the Blackboard System in Developing Cognitive Achievement of the Kingdom Geography Course and Attitudes toward the Blackboard among the Student Teachers at Qassim University. EKB Journal Management System, 2019; 38(184ج3): 1200-1255. doi: 10.21608/jsrep.2019.95912