iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 6, 25 الجزء الثانى, July 2018
1
نشرة العدد
Page
1-13
View Article
|
PDF
662.07 K
|
View on SCiNiTO
2
الخــدمــات الانتقــاليــة المقــدمــة للطــالبــات ذوات صعوبات التعلم في برامج المرحلة الثانوية The Transitional services for Female students with learning disabilites in High school's programs
Page
1-46
زيـدان أحمـد السـرطــاوي; بــاسمــــة محمــد الحميضــي
View Article
|
PDF
802.36 K
|
View on SCiNiTO
3
مدى وعي المعلمات باستراتيجية القاعدة النورانية في تدريس القراءة للتلميذات ذوات العسر القرائي The Extent of Teachers' Awareness of the Noorani Qa'idah Strategy in Teaching Reading for Students with Dyslexia
Page
47-82
وداد بنت عبد الرحمن أباحسين; نورة بنت منصور المنيِّع
View Article
|
PDF
735.44 K
|
View on SCiNiTO
4
اضطراب اللغة البراجماتية لدى الأطفال ذوي قصور الانتباه المصحوب بالنشاط الزائد في ضوء بعض المتغيرات Pragmatics-Language Disorder and Attention-Deficit Hyperactivity Disorder in the Light of some Variables
Page
83-123
مــي محمــد الصيــادي; أروى سعــود الفهــــد
View Article
|
PDF
833.77 K
|
View on SCiNiTO
5
معوقات الحصول على خدمات التدخل المبکر للأطفال ذوي الإعاقة من وجهة نظر أولياء أمورهم Obstacles to Early Intervention Services for Children with Disabilities from The Parents’ Point Of View
Page
125-159
خلــــود عبــدالله الشهـــري
View Article
|
PDF
878.19 K
|
View on SCiNiTO
6
مدى أهمية العمل الجماعي وتوفره في برنامج التعليم العالي للطلاب الصم وضعاف السمع بجامعة الملک سعود من وجهة نظر العاملين
Page
161-192
عادل بن سليمان الوهيب
View Article
|
PDF
689.78 K
|
View on SCiNiTO