iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 16, Issue 1, October 2020, Page 1-120
1
التحيزات المعرفية والأسلوب المعرفى(التجريدى – العيانى) في ضوء بعض المتغيرات لدى معلمات رياض الأطفال Cognitive Biases and Cognitive Method(abstract - Concrete) in light of some variables in kindergarten female teachers.
Page
1-32
ياسمينا محمد يونس
View Article
|
PDF
935.95 K
|
View on SCiNiTO
2
برنامج إرشادي انتقائي لتنمية بعض مهارات التواصل لدى الأطفال ذوي صعوبات التعلم النمائية An Eclectic counseling program for Developing some communication skills among children with Developmental learning Disabilities
Page
33-48
أ. احمد شعبان حامد سيد; أ.د/ سلوى عبدالسلام عبدالغني; أ.د/ نبيل السيد حسن الجباص
View Article
|
PDF
432.95 K
|
View on SCiNiTO
3
تنمية مهارات الارتجال والإيقاع باستخدام تقنية الواقع المعزز لدى معلمة رياض الأطفال Developing the skills of improvisation and rhythm using the augmented reality technology of the kindergarten teacher
Page
49-63
أ / فاطمة صالح عبد الفتاح; أ. د / ناصر فؤاد غبيش; أ. د / مصطفى عبدالسلام على
View Article
|
PDF
548.05 K
|
View on SCiNiTO
4
أثر استخدام تقنية الواقع المعزز فى تنمية مهارات الحس الإيقاعى واللحنى لدى طفل الروضة The effect of using augmented reality technology in developing the sense of rhythmic and curve skills among kindergarten children
Page
64-78
أ / فاطمة صالح عبد الفتاح; أ. د / ناصر فؤاد غبيش; أ. د / مصطفى عبدالسلام على
View Article
|
PDF
507.07 K
|
View on SCiNiTO
5
التوعية الغذائية الموجهة لطفل ما قبل المدرسة من خلال بعض البرامج التلفازية (دراسة تحليلية)
Page
79-96
أ / منال خالد ماهر; أ.د / اعتماد خلف معبد; أ. د / سهير عبد الحميد عثمان
View Article
|
PDF
610.25 K
|
View on SCiNiTO
6
تصور مقترح لتطوير مکتبة الطفل برياض الأطفال ـ بمحافظة المنيا فى ضوء خبرة الولايات المتحدة الأمريکية
Page
97-120
أ/ فاطمة محمد مرزوق; أ. د./ سهير عبد الحميد عثمان; أ. د/ أحمد حسين محمد حسن
View Article
|
PDF
689.83 K
|
View on SCiNiTO