iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 27, Issue 3.2 - Serial Number 2, March 2021
1
" أثر التدريب على المرونة المعرفية وإدارة الذات فى تنمية شخصيات التلاميذ المعاقين عقلياً القابلين للتعلم" The Effect of Training on Cognitive Flexibility and self-Management Skills on Developing Educable Mentally Handicapped Pupils
Page
29-70
عبدالله عبدالنبى عبدالله مصطفى; أحمد على بديوى محمد
View Article
|
PDF
1.25 MB
|
View on SCiNiTO
2
أثر اختلاف توظيف نمطي الواقع المعزز (الصورة / الکيو آر کود) في الاختبارات التکوينية الإلکترونية على تنمية التحصيل الأکاديمي والمرونة النفسية لدى طلاب تکنولوجيا التعليم Impact of Using Augmented Reality Pattern (Picture / QR code) in The Formative Electronic Quizzes on improving the Academic Achievement and the Psychological Resilience for Educational
Page
71-166
محمود محمد حسين أحمد
View Article
|
PDF
5.11 MB
|
View on SCiNiTO
3
المناخ التنظيمي في المعاهد التابعة لجامعة الإمام محمد بن سعود الإسلامية بالخارج وعلاقته بالاستغراق الوظيفي لدى العاملين بها
Page
167-247
عبدالله بن مشبب الأحمري
View Article
|
PDF
7.62 MB
|
View on SCiNiTO
4
النمذجة البنائية للعلاقات بين التقييم الذاتي والكفاءة الذاتية والتعلم المنظم ذاتيًّا وتقدير الذات لدى طلاب الكليات الصحية The structural modeling of the relationships between self-assessment self-efficacy self-regulated learning and self-esteem among students of health colleges
Page
249-282
سعود بن شايش بشير العنزي
View Article
|
PDF
524.19 K
|
View on SCiNiTO
5
The Effectiveness of an Online Training Programme in Developing Secondary School EFL Teachers’ Alternative Assessment Literacy فعالية برنامج إليکترونى لتنمية مهارات التقويم البديل لدى معلمى اللغة الإنجليزية بالمرحلة الثانوية
Page
1-44
Mahmoud Abdelaziz Farag; Ahmed Hassan Seifeddin; Mohamed Farrag Badawi; Eman Mohamed Eldeeb
View Article
|
PDF
1.14 MB
|
View on SCiNiTO