iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 14, Issue 48.2, May 2022
1
نشرة العدد
Page
1-15
تقديم: أ.د/ عادل عبدالله محمد
View Article
|
PDF
1.01 MB
|
View on SCiNiTO
2
العوامل المساهمة في تعرض الطالبات ضعيفات السمع للتنمر المدرسي في المرحلة الابتدائية في برامج الدمج من وجهة نظر معلماتهن في مدينة جدة Contributing Factors to the Exposure of Hard of Hearing Students to School Bullying in the Primary Stage in Inclusion Programs from their Teacher's Point of View in Jeddah City
Page
1-41
بشاير عبدالله علي العمري; مازن عبد الرحمن الغامدي
View Article
|
PDF
1.1 MB
|
View on SCiNiTO
3
تقييــم واقــع الشــراکــة المجتمعيــة مــع مضطــربــي النطــق فــي المــرحلــــة الثــانــويــــة في منطقــة الــريــاض Assessment of the Reality of Community Partnership with Speech Disorders in the Secondary Stage in the Riyadh Region
Page
43-80
خــولــة محمــد علــي أبــو ملــحه
View Article
|
PDF
963.59 K
|
View on SCiNiTO
4
تصوُّر مقتَرَح لمنهج السلامة المدرسيَّة لذوات الإعاقة الفکريَّة بالصفوف الدنيا للمرحلة الابتدائيَّة في معاهد التربية الفکريَّة بجدة A Proposed Model of School Safety Curriculum for Female Students with Intellectual Disabilities in the Lower Grades of Primary School Stage at the Institutes of Intellectual Disabilities in Jeddah
Page
81-133
ريما بنت دخيل الله عياد الأحمدي; لينــا بنت عمـر صــديـق
View Article
|
PDF
1.29 MB
|
View on SCiNiTO
5
معــــوقــــات التعلــــيم عــــن بُعــــد من وجهة نظر الطلبة الموهوبين ومعلميهم في منطقة القصيم Obstacles to Distance Education from the Point of View of Gifted Students and Their Teachers in the Qassim Region
Page
135-168
نــوره بنت عبدالله العقيــل; مکــي محمــد مغــربــي
View Article
|
PDF
930.07 K
|
View on SCiNiTO