iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 25, Issue 3, April 2023, Page 1-268
1
الأنشطة التطوعية كمدخل لتنمية بعض المهارات الناعمة لدى طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة جامعة المنيا في ضوء أبعاد التنمية المستدامة لرؤية مصر 2030م Voluntary Activities as an input for the Development of some Soft Skills among Students of the Faculty of Education for Early Childhood at Minia University, in the lights of the Dimensions of Sustainable Development of Eg
Page
1-56
أ.م.د/ هاني السيد محمد العزب
View Article
|
PDF
938.9 K
|
View on SCiNiTO
2
التواصل الإلكتروني لمعلمات الروضة، ودوره في تعديل بعض الممارسات السلوكية لدى أطفال الروضة Electronic communication for kindergarten teachers, and its role in modifying Some behavioral practices among kindergarten children
Page
57-77
د. رانده أحمد حافظ شاهين
View Article
|
PDF
522.07 K
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية برنامج قائم على استراتيجيات الهيمنة العصبية الدماغية لتحسين مهارات التواصل اللفظي لدى أطفال ذوى اضطراب طيف التوحد Effectiveness of a Program Based on Brain Neural Dominance Strategies to Improve Verbal Communication Skills of Children with Autism Spectrum Disorder
Page
79-114
آية عمر عبدالحكيم اشراف أ. د سلوى عبدالسلام عبد محمد
View Article
|
PDF
778.14 K
|
View on SCiNiTO
4
برنامج حاسوبي لتنمية الذاكرة العاملة لدى الأطفال ذوى الإعاقة السمعية A computer program to develop working memory in children with hearing disabilities
Page
115-168
ضياء الدين السيد إشراف: أ.د / سلوى عبد السلام عبد الغنى كامل
View Article
|
PDF
1.04 MB
|
View on SCiNiTO
5
أثر استخدام كتاب إلكتروني مصور في تنمية الوعي المهني ومهارات الذاكرة البصرية لدى طفل الروضة The effect of using an illustrated e-book on developing kindergarten children’s professional awareness and visual memory skills
Page
169-232
د/ منال محمود عبد الحميد موسى
View Article
|
PDF
1.04 MB
|
View on SCiNiTO
6
مهارات التعلم في القرن الحادي والعشرين اللازمة للأطفال في مرحلة الطفولة المبكرة من وجهة نظر المعلمات Twenty-first century learning skills needed for children in early childhood from the point of view of teachers
Page
233-268
د/ مروه محمود أ.م.د/ مروه توفيق الشناوى ومشعل
View Article
|
PDF
733.1 K
|
View on SCiNiTO