iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 27, Issue 2, October 2023, Page 1-245
1
برنامج مسرحي تفاعلي لتنمية مفهوم الثقافات المتعددة لطفل الروضة An Interactive Theater Program To Develop The Concept Of Multiple Cultures For Kindergarten Child
Page
1-63
أ.م.د/ ياسمين أحمد حسن محمد
View Article
|
PDF
1.36 MB
|
View on SCiNiTO
2
الصور الذهنية وعلاقتها بالإتزان الإنفعالي والتفاعل الإجتماعي لدي طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة Mental Images and Their Relationship to Emotional Balance and Social Interaction among Female Students at the College of Education for Early Childhood
Page
65-136
د/ إيمان صابر حسانين محمد
View Article
|
PDF
1.35 MB
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية برنامج قائم على استخدام الرسوم المتحركة في تنمية مهارات الحس العددي لأطفال الروضة المعرضين لخطر صعوبات التعلم The Effectiveness of a Program Based on the Use of Animation to Develop Number Sense Skills Among Kindergarten Children at risk of learning difficulties
Page
137-167
أ/ رانيا محمد عبد السلام محمود إشراف: أ.د/ علاء الدين أ.د/ ناصر فؤاد علي غبيش
View Article
|
PDF
584.18 K
|
View on SCiNiTO
4
السلوك الإنسحابي بين النظرية والتطبيق Withdrawal behavior between theory and practice
Page
169-187
بوسي مجدي أحمد إشراف: أ.د/ إبراهيم عبد الرازق أ.د/ محمد حسين سعيد
View Article
|
PDF
525.89 K
|
View on SCiNiTO
5
تأثير برنامج تربية حركية علي السلوك الإنسحابي لطفل الروضة The effect of a motor education program on the withdrawal behavior of kindergarten children
Page
189-214
بوسي مجدي أحمد إشراف: أ.د/ إبراهيم عبد الرازق أ.د/ محمد حسين سعيد
View Article
|
PDF
553.78 K
|
View on SCiNiTO