iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 14, Issue 24, March 2024, Page 1-212
1
معلومات العدد
View Article
|
PDF
205.21 K
|
View on SCiNiTO
2
"فاعلية برنامج تدريبى مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم NGSS فى تنمية الممارسات العلمية والهندسية لدى معلمى العلوم بالمرحلة المتوسطة فى المملكة العربية السعودية" "Effectiveness of a proposed Training Program based on the Next Generation Science Standards for Developing the Scientific and Engineering Practices for Middle Stage Teachers in Kingd
Page
1-52
بلقاسم علي عاطف الراشدي الراشدي; اماني الموجي; أميمة عفيفي
View Article
|
PDF
1.2 MB
|
View on SCiNiTO
3
"برنامج قائم على استخدام مصادر المعرفة لتنمية مهارات الكتابة الإلكترونية الإبداعية" "A Program Based on Using Knowledge Resources to Develop Creative electronic writing Skills for Secondary Schools Stage Students"
Page
53-104
عمرو أحمد محمد أحمد جاويش; صابر عبد المنعم; خلف عبد الرحمن
View Article
|
PDF
922.64 K
|
View on SCiNiTO
4
إستراتيجية مقترحة قائمة على مدخلي التقابل اللغوي وتحليل الأخطاء لتنمية مهارات التحدث لدى الدارسين الإندونيسيين في المستوى المبتدئ" A Proposed Program Based on Linguistic Contrast and Error Analysis to Develop Speaking Skills in The Arabic language for Indonesian Students at The Beginner Level
Page
105-128
محمد حميدة عبد العزيز حميدة; صابر عبد المنعم; احمد عيسي
View Article
|
PDF
727.55 K
|
View on SCiNiTO
5
" تقويم محتوى مقررات الدراسات الإسلامية للمرحلة الثانوية "نظام المسارات" في ضوء قيم الأمن الفكري" Evaluate the content curriculum of Islamic Studies in secondary School ”track system” based on intellectual security values in Kingdom of Saudi Arabia
Page
129-197
ريم آل ضبعان; مفرح الاكلبي
View Article
|
PDF
1.83 MB
|
View on SCiNiTO
6
استخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتطوير مهارات كتابة الأبحاث لطلاب اللغة الإنجليزية كلغة أجنبية في جامعةMSA" Using Artificial Intelligence Applications for Developing EFL University Students’ Research Writing in MSA University
Page
1-14
تقى محمد وائل الكراس الكراس
View Article
|
PDF
439 K
|
View on SCiNiTO