iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 14, Issue 25, March 2024, Page 1-189
1
معلومات العدد
View Article
|
PDF
196.97 K
|
View on SCiNiTO
2
توظيف بيئات التعلم الشخصية لتنمية مهارات الكتابة الإبداعية لدى طلاب المرحلة الثانوية "Employing personal learning environments to develop creative writing skills in Arabic among secondary school students"
Page
1-40
عمرو أحمد محمد أحمد جاويش; صابر عبد المنعم; خلف عبد الرحمن
View Article
|
PDF
1001.61 K
|
View on SCiNiTO
3
"إستراتيجية قائمة على مدخل التعلم الوجداني الاجتماعي لتنمية مهارات الكتابة الإبداعية باللغة العربية والمهارات الاجتماعية لطلاب المرحلة الثانوية" "A Strategy Based on Social Affective Learning Approach for Developing creative writing Skills in Arabic Language and Social Skills among secondary Stage Students"
Page
41-90
فاطمة حلمي
View Article
|
PDF
1.15 MB
|
View on SCiNiTO
4
إستراتيجية مقترحة قائمة على مدخلي التقابل اللغوي وتحليل الأخطاء لتنمية مهارات الاستماع لدى الدارسين الإندونيسيين في المستوى المبتدئ "A Proposed Program Based on Linguistic Contrast and Error Analysis to Develop Listening Skills in The Arabic language for Indonesian Students at The Beginner Level"
Page
91-110
محمد حميدة عبد العزيز حميدة; صابر عبد المنعم; احمد عيسي
View Article
|
PDF
562.07 K
|
View on SCiNiTO
5
برنامج تنمية مهنية مٌقترح قائم على متطلبات الثورة الصناعية الرابعة لتنمية الكفاءات التقنية لأخصائى الإعلام التربوى بالمرحلة الثانوية "A Proposed Professional Development Program Based on The Fourth Industrial Revolution Requirements in Developing technical Efficiencies of Educational Media Specialist at The Secondary Stage"
Page
111-167
نادرة سمير قرني عبدالله; الهام عبد الحميد; سامح عوض الله
View Article
|
PDF
1.16 MB
|
View on SCiNiTO
6
Using Artificial Intelligence Applications for Developing EFL University Students’ Self Regulation Skills in MSA University "استخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتطوير مهارات تنظيم الذات لطلاب اللغة الإنجليزية كلغة أجنبية في جامعة MSA"
Page
1-22
تقى محمد وائل الكراس الكراس
View Article
|
PDF
533.2 K
|
View on SCiNiTO